• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland AX-7 Keytar, M-Audio Mid Air, alles in een op maat gemaakte koffer!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mr Blank

Nieuwkomer
Lid sinds
15 november 2013
Berichten
16
Lang getwijfeld of ik het zou doen. Met enige tegenzin bied ik het dan toch te koop aan; Roland AX-7 Keytar, M-Audio Mid Air, alles in een op maat gemaakte koffer! Over de AX-7 ga ik verder geen verhaal houden, het mag op het synthforum onderhand bekend zijn.

Slechts twee keer gebruikt op het podium. Ik ben zeer zuinig op al mijn muziekinstrumenten en apparatuur, dus ook op deze. In onberispelijke staat, je zult er zelfs niet eens een krasje op vinden. Kan ook niet anders, want heeft alleen bij mij thuis gestaan in de koffer. De foto's spreken voor zich.

M-Audia Mid Air
De MidAir bestaat uit een draagbare zender en ontvanger en stelt je in staat om draadloos data te sturen van elk apparaat met MIDI output - keyboard, drummachines, electronische drums en meer. Plug gewoon de batterij-gevoede zender in de Out poort van je controller naar keuze, en sluit de ontvanger aan op het apparaat dat je ermee wilt aansturen. Omdat het een 2,4 GHz draadloos apparaat is, kun je met de MidAir je MIDI signaal tot over 10 meter versturen met hetzelfde gevoel en respons als met een kabel. De MidAir ontvanger heeft ook een USB poort en functies als een class-compliant 1 x 1 MIDI interface, zodat je ook draadloos soft synths kunt controleren vanaf je favoriete MIDI controller.

Zowel de AX-7 als de Mid Air is niet meer via de reguliere handel te verkrijgen. Dus het is wat de 'gek er voor geeft'. Ik heb zowel de meeste belachelijke biedingen als vraagprijzen gezien, de juiste prijs zal wel ergens in het midden liggen. Het gehele pakket, dus Ax-7, Mid Air, en de speciaal op maat gemaakte koffer begint voor mij met een prijs van € 700,00.
 

Attachments

  • DSC_9499.jpg
    DSC_9499.jpg
    60,2 KB · Bekeken: 86
  • DSC_9502.jpg
    DSC_9502.jpg
    53,8 KB · Bekeken: 68
  • M-Audio-Mid-Air.jpg
    M-Audio-Mid-Air.jpg
    47,3 KB · Bekeken: 61
  • DSC_9505.jpg
    DSC_9505.jpg
    33,3 KB · Bekeken: 64
  • DSC_9501.jpg
    DSC_9501.jpg
    57,3 KB · Bekeken: 62
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top