• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha TX7 synth module te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

rivanho

Stamgast
Lid sinds
24 oktober 2011
Berichten
307
Locatie
Gent (B)
Mijn TX7 synth zoekt een nieuw baasje, heeft er iemand interesse in deze klassieker.
Zou er graag nog 150 euro voor krijgen,
De module is in propere en goed werkende staat. Geprinte handleiding is er bij.
Kan binnen Belgiƫ opgestuurd worden via Kiala (4 euro verzendkost)

De Yamaha TX7 synthesizer is de module versie van de legendarische DX7.
Door de compactheid zeer geschikt voor de kleine homestudio.
Karakteristieke FM synthese die ooit de DX7 zo beroemd maakte. De klanken zijn raw and dirty, metallic, percussive, bizarre digitale landscapes, bells, e-pianos, experimental,... wat hem ook zeer
geschikt maar voor techno en veel moderne muziekstijlen.

De TX7 wordt standalone gebruikt of als uitbreidingsmodule voor de DX7, voor verhoging van de polyfonie en het aantal parts. De klankbron is dan ook identiek aan de DX7, en patches uit de DX kunnen direct in de TX7 worden ingeladen.
De TX kan ook direct geprogrammeerd worden met de DX7 via MIDI system exclusive.
Het bewerken en opslaan van patches kan ook via een software editor zoals DX manager.

In deze demo krijg je een idee van de klankkleuren (hier wel op de DX klavierversie maar de sound is dezelfde, de patches zijn ook uitwisselbaar :
 
EXCUUS, deze ad moest in het aanbod staan, heb me vergist en kon niet vinden hoe ik dit hier weer weg kan halen. Sorry :o::o::o:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top