• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

M-Audio Fast Track Ultra 8R USB interface

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

zero1

Ouwe rot
Lid sinds
4 april 2003
Berichten
834
Locatie
Utrecht
Deze dus:
interface-m-audio-usb-fast-track-ultra-8r_MLB-O-3001359041_082012.jpg


Meer info / Manual

Top interface, weinig gebruikt (was een tijdelijke oplossing voor me) dus nog in absolute nieuwstaat!
Uiteraard compleet met adapter, breakout kabel, USB kabel, handleiding en CD ROM met drivers. Aankoopdatum was 31-08-2012, dus ruim 1 jaar oud.

Actuele drivers voor: Windows 8, 7, Vista, XP en Mac OSX (via Avid website).
Deze interface werkt perfect met Avid / Digidesign Pro Tools M-Powered (en met de volle versie van Protools (vanaf v9 dacht ik).
Werkt natuurlijk ook met andere audio software als Logic, Ableton Live, Cubase, Reason, Reaper enz.
Deze interface is grotendeels dezelfde als de M-Audio Profire 2626, alleen heeft deze een USB interface in plaats van firewire.

Nieuwprijs momenteel €370. Mijn prijs € 270


Uit te proberen / op te halen in Utrecht Centrum (overdag of 's avonds), dichtbij Centraal Station, makkelijk bereikbaar met auto of OV.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top