• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation spul

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Kick!
Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo).bodem is bodem peoples.

Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan (Echt geen foto's nodig). Prijs is 45 euro en deze is vastig... ;p









Ben al aan het layeren gegaan en is best leuk! Komt dat zien! Het origineel en lekker goedkoop analoge sounds in je studioooo!!
 
BASS!
Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo).bodem is bodem peoples.

Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan (Echt geen foto's nodig). Prijs is 45 euro en deze is vastig... ;p









maar weer een schopje , gewoon omdat 't kan ;P
 
BASSssss!
Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo).bodem is bodem peoples.

Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan (Echt geen foto's nodig). Prijs is nu 30 euro en deze is vastig... ;p









maar weer een schopje , gewoon omdat 't kan ;P
 
BASSssss!
Novation Bass Station keys (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo).bodem is bodem peoples.

Novation Nocturn gereserveerd!









schopperdeschop!
 
Aaaaand it's gone! De Nocturn welteverstaan.

Deze mooie jongen is er nog...










En nu dan, vooruit... 190 euro! excl. verzendkosten ;-)
 
Deze mooie jongen is er nog...Maar voor hoe lang nog...? Heb 1 geïnteresseerde op marktplaats maar verkoop liever hier :-)










... 190 euro! excl. verzendkosten ;-)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top