• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation spul

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

kwantumekanniks

Stamgast
Lid sinds
25 juni 2012
Berichten
223
Locatie
Amsterdam
Met pijn in mijn hart doe ik wat dingen weg:


Een kawai K5000w in zeer goede staat: €400

Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) €250

Novation Drumstation v1 (2 dopjes van de knoppen af helaas, daarom €130)

Novation Launchpad, weinig gebruikt (zeg maar 10 keer ofzo) €100

PreenFM (heb er 2 maar 1 moet ruimte maken voor de versie 2 die binnenkort uitkomt, rauwe FM bak, niet te vergelijken met yamaha spul) €180

En last maar zeker not least: Machinedrum mkII zgan (geen plusDrive), eerder aangeboden maar door weinig animo voor de prijs die ik er voor wilde hebben op slot gezet met de intentie op ebay te zetten...echter hier vind ik het leuker dus nu voor... €525 i.p.v €600.=(


Versturen allemaal geen probleem en sta open voor combideal suggesties
 
Last edited by a moderator:
Bump en prijs aanpassing:

Kawai K5000w zeer goede staat: nu €390

Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €230

Novation Drumstation v1 (2 dopjes van de knoppen af helaas, daarom €130) originele handleiding trouwens.

+ Als je ze samen koopt €350 8)


Novation Launchpad, weinig gebruikt (zeg maar 10 keer ofzo) nu €90


PreenFM (rauwe FM bak, niet te vergelijken met yamaha spul) nu €175

En last maar zeker not least: Machinedrum mkII zgan (geen plusDrive), nu voor... €515 i.p.v €525.=(:(

Versturen (bijna) allemaal geen probleem (K5000w :stupid) en sta open voor combideal suggesties nog steeds.
 
Bumpje

Kawai K5000w zeer goede staat: nu €390 + origenelehandleiding

Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €230

Novation Drumstation v1 (2 dopjes van de knoppen af helaas, daarom €130) originele handleiding trouwens.

+ Als je ze samen koopt €350 8)


Novation Launchpad, weinig gebruikt (zeg maar 10 keer ofzo) nu €90


PreenFM (rauwe FM bak, niet te vergelijken met yamaha spul) nu €175

En last maar zeker not least: Machinedrum mkII zgan (geen plusDrive), nu voor... €515 i.p.v €525.=(:(

Versturen (bijna) allemaal geen probleem (K5000w :stupid) en sta open voor combideal suggesties nog steeds.
 
clear.gif
Bumpje + prijsaanpassingen =

Kawai K5000w zeer goede staat: nu €385 + originele handleiding.

Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €220

Novation Drumstation v1 (2 dopjes van de knoppen af helaas, daarom €130) originele handleiding trouwens.

+ Als je ze samen koopt nog een 10tje er af €340 8)


Novation Launchpad, weinig gebruikt (zeg maar 10 keer ofzo) nu €70


PreenFM (rauwe FM bak, niet te vergelijken met yamaha spul) nu €160

En last maar zeker not least: Machinedrum mkII zgan (geen plusDrive), nu voor... 500, bodemprijs jongens en nu krijg je al bijna een mkII voor een mkI prijs dus sla nu je slag!

Versturen (bijna) allemaal geen probleem (K5000w :stupid) en sta open voor combideal suggesties nog steeds.
 
clear.gif
MACHINEDRUM VERKOCHT :P:verkoght:

NOG OVER:

Kawai K5000w zeer goede staat: nu €385 + originele handleiding.

Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €220

Novation Drumstation v1 (2 dopjes van de knoppen af helaas, daarom €130) originele handleiding trouwens.

+ Als je ze samen koopt nog een 10tje er af €340 8)


Novation Launchpad, weinig gebruikt (zeg maar 10 keer ofzo) nu €70


PreenFM (rauwe FM bak, niet te vergelijken met yamaha spul) nu €160
 
clear.gif
MACHINEDRUM VERKOCHT :P:verkoght:


Novation Drumstation v1 gereserveerd

NOG OVER + PRIJSAANPASINKIES:

Kawai K5000w zeer goede staat: nu €380 + originele handleiding.

Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €215

Novation Launchpad, weinig gebruikt (zeg maar 10 keer ofzo inclusief originele doos, usbkabel Livelite installatie) nu €70 (vaste prijs)


PreenFM (rauwe FM bak, niet te vergelijken met yamaha spul) nu €160
 
Bumpje

NOG OVER:

Kawai K5000w zeer goede staat: nu €380 + originele handleiding.

Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €215

Novation Launchpad, weinig gebruikt (zeg maar 10 keer ofzo inclusief originele doos, usbkabel Livelite installatie) nu €70 (vaste prijs)


PreenFM (rauwe FM bak, niet te vergelijken met yamaha spul) nu €160

clear.gif
MACHINEDRUM VERKOCHT :P:verkoght:


Novation Drumstation v1 verkocht! :verkoght:
 
KERSTBumpje + kleine prijswijzigingen

NOG OVER:

Kawai K5000w zeer goede staat: nu €380 + originele handleiding + schoonmaakbeurt gehad inmiddels, foto's volgen.

Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €210

Novation Launchpad, weinig gebruikt (zeg maar 10 keer ofzo inclusief originele doos, usbkabel, Livelite installatie) nu €70 (vaste prijs nog steeds want die is prima beneden marktconform :P)


PreenFM (rauwe FM bak), niet te vergelijken met yamaha spul (dit is een pluspunt jongens) nu €150

clear.gif
MACHINEDRUM VERKOCHT :P:verkoght:


Novation Drumstation v1 verkocht! :verkoght:
 
update

NOG OVER:

Kawai K5000w zeer goede staat: nu €380 + originele handleiding + schoonmaakbeurt gehad inmiddels, foto's volgen. (nog steeds)

Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €210

Novation Launchpad, weinig gebruikt (zeg maar 10 keer ofzo inclusief originele doos, usbkabel, Livelite installatie) nu €70 (vaste prijs nog steeds want die is prima beneden marktconform :P)


PreenFM....gereserveerd!

Hallo mods, zouden jullie de titel willen aanpassen naar Kawai K5000w zgan, Novation Bass Station I? bvd :P

 
kick

NOG OVER:

Kawai K5000w zeer goede staat: nu €380 + originele handleiding + schoonmaakbeurt gehad inmiddels, foto's volgen. (nog steeds)

Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €210

Novation Launchpad, weinig gebruikt (zeg maar 10 keer ofzo inclusief originele doos, usbkabel, Livelite installatie) nu €70 (vaste prijs nog steeds want die is prima beneden marktconform :P)


PreenFM....verkocht!
 
Update: kawai is verkocht!

NOG OVER + prijswijzigingen:


Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo)

Novation Launchpad, weinig gebruikt (zeg maar 10 keer ofzo inclusief originele doos, usbkabel, Livelite installatie) nu €65 (nieuwe vaste prijs want die is prima beneden marktconform :P)

komt bij: Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan. Prijs is 50 euro en deze is vast!

Combi deal.. de controllers samen voor 100 euro (excl. verzendkosten)

Moderatoren zouden jullie de advertentie kunnen aanpassen naar 'Novation spul'

alvast dank :-)
 


NOG OVER + update:


Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo)

Novation Launchpad, weinig gebruikt (zeg maar 10 keer ofzo inclusief originele doos, usbkabel, Livelite installatie) nu €65 (nieuwe vaste prijs want die is prima beneden marktconform :P) (voorlopig gereserveerd)

komt bij: Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan. Prijs is 50 euro en deze is vast!

Combi deal.. de controllers samen voor 100 euro (excl. verzendkosten) (on hold dus)



alvast dank :-)
 
NOG OVER + update:

Launchpad verkocht!
Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo)

Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan. Prijs is 50 euro en deze is vast.
 
kick.
Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo)

Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan. Prijs is 50 euro en deze is vast.
 
kick.
Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo). wat interesse maar niks concreets, bodem is bodem peoples.

Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan. Prijs is 50 euro en deze is vastig ;p.
 
KICK + FOTO'S BASS STATION I .
Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo). wat interesse maar niks concreets, bodem is bodem peoples.

Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan (Echt geen foto's nodig). Prijs is 45 euro en deze is vastig... ;p

bass station I-1.jpg

bass station I-3.jpg

bass station I-5.jpg

bass station I-6.jpg
 
Up!
Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo). wat interesse maar niks concreets, bodem is bodem peoples.

Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan (Echt geen foto's nodig). Prijs is 45 euro en deze is vastig... ;p







 
Up!
Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo).bodem is bodem peoples.

Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan (Echt geen foto's nodig). Prijs is 45 euro en deze is vastig... ;p









Ben al aan het layeren gegaan en is best leuk! toch maar weer een schopje echter, gewoon omdat 't kan ;P
 
Kick!
Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo).bodem is bodem peoples.

Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan (Echt geen foto's nodig). Prijs is 45 euro en deze is vastig... ;p









Ben al aan het layeren gegaan en is best leuk! toch maar weer een schopje echter, gewoon omdat 't kan ;P
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top