• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

diy corner trap

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ROGUE85

@wearerogue85
Lid sinds
23 juni 2005
Berichten
1.722
Locatie
Leut (BE)
Wegens plaatsgebrek in mijn nieuwe ruimte verkoop ik een zelfgemaakte cornertrap.

Voorzijde is ongeveer 50 cm, hoogte 2,5 m inclusief aanbouwkeukenvoetjes
(die je er onderuit kan draaien of in de hoogte verstellen).

cornertrap.jpg


Achterkant is afgewerkt met vliegengaas, om de stukken wol op hun plaats te houden.
Over de voorkant is strak synthetisch stof gespannen, zodat het er gelikt uitziet.
Geen onstrakke bedoening met kussenslopen e.d. ...

Gebruikte type wol moet ik even opzoeken, het is Knauf Insulation waarvan ik nog een doorgezaagde rol heb liggen.

Hier alvast een voorproefje wat dergelijke trap akoestisch teweeg bracht in mijn vorige studio:

VOOR
cornertrap_zonder.jpg


NA
cornertrap_met.jpg


Vraagprijs: €75

Zorg dat je hem minstens voor 2/3 van de lengte in je auto krijgt!
 
Globaal gezien effent de trap het gebied onder 300 Hz met ongeveer 10 dB minder uitschieters.
Het is de enige meting die ik heb van de werking van de trap.
 
Sorry voor de schop.

Het betreft dus industriële Knauf Insulation type TI 135 U minerale wol met een lambdawaarde van 0,035.

Zo heb ik nog een doorgezaagde rol liggen, als je de corner trap koopt kan je die er voor € 25 extra bijkrijgen.
Ter indicatie: zo’n rol kost normaal € 12,5 / vierkante meter en één rol bevat > 6 vierkante meter, kortom: nieuwprijs ongeveer € 75.

Pakketprijs corner trap + rol isolatie: € 100.
 
Voor de cornertrap heb ik een andere plaats gevonden, dus bedankt voor de aandacht.

Wel nog te koop: de rol industrieel absorptiemateriaal.

€ 25 (nieuwprijs ongeveer € 75)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top