• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

studio sale

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Counterfeit

Stamgast
Lid sinds
22 juni 2006
Berichten
371
Locatie
Regio 020
Ik heb de volgende spullen te koop wegens overcompleet!

Mackie 32.8 in gebruikte staat, kanaal 8 doet de fader het soms niet verder geen problemen. Kan door de knutselaar goed verholpen worden door er een nieuwe fader in te zetten. Ik heb daar helaas geen tijd en ruimte voor. Door dit kleine mankement wil ik er graag 500 euro voor hebben of een goed bod!

Dave Smith MoPho een erg leuke bak met manual. Er kan een gratis editor gedownload worden waardoor je het beestje via midi kan temmen. Erg handig. Ik gebruik hem gewoon te weinig en dat is zonde 220 euro of een goed bod.

TL Audio Fatman 1 stereo tube compressor, leuk bakkie, veel plezier van gehad maar niet meer nodig in mijn huidige set up. Kleinkrasje op het front: 230 of een goed bod.

Presonus EQ3B vol parametrische EQ ik heb er 2 van. 70 euro per stuk of 130 euro voor de set of een goed bod.

Presonus Tube pre, ooit gekocht maar nooit gebruikt! 50 euro

Ik heb er ook een Presonus rack bij waar je gemakkelijk de EQ's en mic pre in kan plaatsen. Als je het hele zwikkie overneemt mag je het voor 170 euro overnemen.

Als je meerder spullen overneemt kunnen we een mooie package deal maken! Inprincipe verstuur ik alles behalve de Mackie uiteraard. Kosten en risico voor de koper.

Foto's volgen!

:W
 
Zo even een update, duurde even... ben ook zo'n forum tijger... :bekdicht:

verkocht zijn:
Mackie 32.8 en 1 x Presonus EQ3B

gereserveerd:
TL Audio Fatman compressor

Blijft dus over:
Dave Smith MoPho 210 euro
Presonus EQ3B 65 euro
Presonus Tube pre 50 euro
Presonus rack voor de EQ en Tube pre 30 euro

Wil je de EQ3B en de Tube Pre dan krijg je het rack er gratis bij!
 
Fatman gaat vandaag de deur uit.
Mopho is inmiddels al bij de nieuwe eigenaar.

Blijft over de presonus eq, mic pre en het rack.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top