Deze discussie is gesloten.
X
X

Diversen

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• stuff2world
    replied
    - Mackie HUI is niet meer te koop.

- Apogee ONE verlaagd naar €120,-

Een reactie schrijven:

• stuff2world
    replied
    Alles behalve DCAM is nog beschikbaar. Ik heb ook nog een Apogee ONE USB geluidskaart te koop; 130,-

Een reactie schrijven:

• stuff2world
    replied
    DCAM Synth Squad is verkocht!

Een reactie schrijven:

• stuff2world
    replied
    TK Mackie HUI

Deze Mackie HUI, ziet er als nieuw uit en werkt op 2 euvels na prima.

Wat betreft de 2 euvels; het is mij 3x voorgekomen dat er harde noise bursts optraden bij het draaien aan de volume knop. Waarschjnlijk moet er wat schoongemaakt worden. Ook reageren de V-Pots boven de fader niet, ze geven wel alles goed weer en reageren op inkomende midi alleen andersom dus niet.

Voor de rest werkt alles prima inclusief de meter bridge en faders. Hij is perfect als controller te gebruiken en als je een beetje handig bent heb je een mooie krasloze HUI voor een kleine prijs.

Vanwege het formaat het liefst ophalen. Maar als het echt niet kan ben ik ook bereid hem te verzenden.

Prijs 250,-

Een reactie schrijven:

• stuff2world
    replied
    TK: New Sonic Arts Granite

New Sonic Arts Granite plugin. License transfer fee (10,-) is voor mijn rekening.

Prijs 45,-

Een reactie schrijven:

• stuff2world
    replied
    TK: FXpansion DCAM Synth Squad

FXpansion DCAM Synth Squad plugins. License transfer fee (50$) is voor mijn rekening.

Prijs 100,-

Een reactie schrijven:

• stuff2world
    Door : Diversen

Diversen

TK: Novation Nocturn USB Controller

In nieuwstaat - geheel krasvrij, inclusief originele doos, software, boekjes en USB kabel.

Werkend te zien in Amstelveen, bij verzending zijn de verzendkosten voor koper.

Prijs: 45,-
    Laatst gewijzigd door Ronegen , 11 november 2013, 09:06.
Working...
X