• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diversen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

stuff2world

Ingeburgerd
Lid sinds
5 september 2003
Berichten
60
Locatie
Amstelveen
TK: Novation Nocturn USB Controller

In nieuwstaat - geheel krasvrij, inclusief originele doos, software, boekjes en USB kabel.

Werkend te zien in Amstelveen, bij verzending zijn de verzendkosten voor koper.

Prijs: €45,-
 
Last edited by a moderator:
TK: FXpansion DCAM Synth Squad

TK: FXpansion DCAM Synth Squad

FXpansion DCAM Synth Squad plugins. License transfer fee (50$) is voor mijn rekening.

Prijs €100,-
 
TK: New Sonic Arts Granite

TK: New Sonic Arts Granite

New Sonic Arts Granite plugin. License transfer fee (€10,-) is voor mijn rekening.

Prijs €45,-
 
TK Mackie HUI

TK Mackie HUI

Deze Mackie HUI, ziet er als nieuw uit en werkt op 2 euvels na prima.

Wat betreft de 2 euvels; het is mij 3x voorgekomen dat er harde noise bursts optraden bij het draaien aan de volume knop. Waarschjnlijk moet er wat schoongemaakt worden. Ook reageren de V-Pots boven de fader niet, ze geven wel alles goed weer en reageren op inkomende midi alleen andersom dus niet.

Voor de rest werkt alles prima inclusief de meter bridge en faders. Hij is perfect als controller te gebruiken en als je een beetje handig bent heb je een mooie krasloze HUI voor een kleine prijs.

Vanwege het formaat het liefst ophalen. Maar als het echt niet kan ben ik ook bereid hem te verzenden.

Prijs €250,-
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top