• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Digidesign Mbox Mini 2 (incl PRO TOOLS le 7.4)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ingmardevos

Ingeburgerd
Lid sinds
24 Maart 2007
Berichten
74
Locatie
Los Angeles
Bij deze bied ik mijn Digidesign Mbox Mini 2 te koop aan.
Dit i.v.m de overstap naar het 003 Rack+ Systeem van Digidesign.
De interface wordt geleverd inclusief Digidesign's Pro Tools LE 7.4. Daarnaast worden er veel plug-ins en synths meegeleverd.

Geschikt voor zowel Mac als PC, 100% procent in orde, van binnen en van buiten. Aankoop factuur aanwezig, originele doos en alle toebehoren meegeleverd.

Ik heb hem destijds gekocht om pro tools LE uit te proberen. Ik ben zeer tevreden, dus vandaar dat ik over ben gestapt naar een duurdere uitgebreiddere kaart van Digidesign.

Compact, en zelfs aan je laptop via USB voeding , in bijvoorbeeld de trein te gebruiken, zodat je overal aan je mix kan werken!

Ik heb hem september 2008 bij Tonika music in Groningen gekocht, je hebt dus nog garantie.

Mbox2_MINI_fbLarge.jpg


record_lrg.jpg



Vraagprijs is €220.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top