• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

RME Fireface 800 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dancehall Vibes

Ingeburgerd
Lid sinds
28 november 2008
Berichten
75
Te koop aangeboden RME Firceface 800 firewire audiointerface voor PC/Mac. De Fireface 800 komt compleet met doos, kabels (firewire en optisch), CD met drivers en handleiding. Het apparaat is in perfecte staat, ongeveer anderhalf jaar oud en heeft slechts een paar gebruikskrasjes aan de onderkant. Ik doe het apparaat weg vanwege overgang naar Apogee voor volledige integratie in mijn Logic Pro set-up.

De Fireface 800 is één van de meest krachtige firewire interfaces en tevens de enige audio interface ter wereld met een eigen unieke firewire controller die de CPU niet belast. Daardoor presteren de Fireface modellen beter dan alle andere merken en modellen en bieden zij de laagst mogelijke latency (v.a. 1,5ms).

Specificaties: 56 audiokanalen, waarvan 8 gebalanceerde analoog in/outputs, 4 gebalanceerde microfooningangen met state of the art mic pre-amps, 2 ADAT in/outputs, Spdif optisch, Coax en AES/EBU, 24bit 192Khz, Wordclock I/O, Midi I/O, hoofdtelefoon output, master volume, DSP mixer, soft limiter, tube sound en speakeremulatie. Dynamisch bereik maar liefst 119dB! Drivers voor Windows XP: WDm, MME, ASIO2, GSIF. Drivers voor Mac: CoreAudio, CoreMidi.

Check de website van RME voor meer informatie over deze top klasse audiointerface: http://www.rme-audio.com/english/firewire/ff800.htm

Vraagprijs: 900 euro

Link me via priveberichten s.v.p.

Groeten,
Danny
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top