• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

boss br600 hd recorder met smartcard

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
8 sporen recorder met kaartje. ingebouwde microfoons, drums, effecten, mixer, het zit er allemaal op en in. werkt poepsimpel, maar heeft wel veel mogelijkheden. en een prima geluidkwaliteit. heel handig, ook perfect portable. goed voor in de oefenruimte, thuis, of waar dan ook.

foto's volgen, maar hij is echt als helemaal nieuw.

komt met originele doos, nederlandse gebruiksaanwijzing, originele roland adapter, grotere smartcard (1 of 2 gb, dat weet ik niet meer, maar kan ik nakijken, beschermtasje vooruit: gigbag).

225 euro svp.

zoals gezegd, apparaat is echt als nieuw. roland adapter en nieuwe, grotere kaart zijn extra aangeschaft.

als het nodig is, volgen de foto's nog.
 
kan worden opgestuurd, maar pas na betaling vooraf. ik heb geen zin om nog eens geconfronteerd te worden met een forumlid dat gewoon niet betaalt nadat hij de spullen in goede orde heeft ontvangen !!
 
foto
 

Attachments

  • br6.jpg
    br6.jpg
    145 KB · Bekeken: 32
of onder de boom!

nu of nooit

br600 8 track smartcard recorder, drums en fx aan boord. prima ding, als nieuw in doos, met extra's 1gb kaart (naast de 512mb kaart) en originele roland adapter. NL gebruiksaanwijzing.
gaat weg ivm aanschaf pc - 200 euro !!!!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top