• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Electribe MX1 + JJ buizen + SmartMedia

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

GroovBird

Stamgast
Lid sinds
2 november 2008
Berichten
107
Ik doe mijn Electribe weg, ben 'm een beetje beu en werk tegenwoordig liever met soft synths op m'n laptop.

Is in goeie staat, in de originele doos met handleiding, voeding, met buizen van het type "ECC83S / 12AX7, 7025" van JJtubes, alsook de originele buizen in een doosje, en ik doe er een SmartMedia van 128MB bij.

Mijn vraagprijs is 450 euro.
 
Schopje.

By the way, verzending is inbegrepen. Afhalen kan ook, maar ik woon in Belgiƫ wat voor velen misschien wat ver is.

Dave
 
Deze staat nog steeds te koop.

Er mag ook een ER-1 bij, met nieuwe (ongebruikte) voeding, maar zonder doos en de handleiding heb ik zelf netjes afgedrukt.

Ik hoor het wel!

Dave
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top