• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Emagic AMT-8 MIDI Interface te koop + WaMi Rack/24 gratis

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

THM

Book of MOOG Revelations
Lid sinds
24 oktober 2003
Berichten
1.094
Locatie
West-Vloanders (Belgium)
Ben overgestapt op MOTU en bij deze is mijn ouwe blauwe welbekende MIDI-werkpaard te koop. In goeie staat.
Emagic AMT-8, 128-port MIDI voor 128,- EUR. Alstublieft !!

Mocht dit ook iemand interesseren: ik kan er mijn EGO-SYS WaMi Rack 24 bij stoppen gratis en voor niks. Is al een tijdje non-actief geweest maar zou nog volledig moeten werken.
FYI: de WaMi Rack/24 is een 24-bit geluidskaart van goeie makelij, met een 19" unit erbij met o.a. 8 analoge jack inputs, meerdere jack outputs, wat digitale in- en outputs, en MIDI.

voor alle info: http://www.esi-audio.com/products/wr24/

wr24.jpg
 
Schopje... Aiiiiii...

110 EUR
 
Mag als gereserveerd beschouwd worden.
Ik heb 3 kandidaten.
Morgenavond beslis ik.
Cheers. :baco:
 
Verkocht !!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top