MPC2000xl

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Als iemand op het punt staat een Akai MPC2000xl te kopen dan moet ie dat nu doen.

Bij Musical Instruments in Eindhoven staan ze voor fl 2990,00 met effectenboard te koop... Dat is goedkoop!

Mochten ze daar op zijn dan moet je naar http://www.plebweb.nl gaan. Die gast heeft ze ook goedkoop! (fl 3095,00)

Of natuurlijk naar http://www.the-music-house.com (fl 3.395,00)

Neem een ding van mij aan..... Daar krijg je geen spijt van. De MPC is de meest brute sequencer die ik ooit aangeraakt heb!
 
Laatst gewijzigd:
Sorry maar ik spaar liever door voor de Schaltwerk , Regelwerk combo door.

En als iemand nog een Notron Latronic niet gebruikt dan vraag ik direct een lening aan. Ik koop m direct. :)

Nou dat vind ik pas sequencers. (maar wel een zeer goede tip van je om de goedkoopste handelaar neer te zetten. Zeer goed zelfs).
 
Latronic

Latronic

Hee X,

Jij bent een man naar mijn hart ! Alhoewel een regelwerk/shaltwerk combo voor ons niet echt een optie is.. wil ik er zéker een keer mee experimenteren.

Die Latronic bak is echt buitenaards ! Je kunt 'm overigens gewoon kopen. Kost om en nabij de 2500 gulden. Hij schijnt wel erg slecht leverbaar te zijn. Maar áls je er een te pakken kunt krijgen heb je wél 4 MAQ 16/3's in één bak !!
 
2e hands

2e hands

Ik heb een MPC2000 met 8 extra outs .. geen effectenboard, want dat gaat toch allemaal in wavelab of op de tafel met effectenprocessors..

maar die mpc2000 met 8 extra out en 32Mb kostte mij 2500,=

toch ook wel OK dacht ik zo!
 
Notron Latronic

Notron Latronic

Twin-x....

Ik weet een Notron Latronic te koop voor 2000 pieken....

Versie 1 (grijs)
 
Re: Latronic

Re: Latronic

Origineel geplaatst door CraZ
Hee X,

Jij bent een man naar mijn hart ! Alhoewel een regelwerk/shaltwerk combo voor ons niet echt een optie is.. wil ik er zéker een keer mee experimenteren.

Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

Wat zijn je bevindingen geweest met een regelwerk? En aangezien X een man naar je hart is.....heb je al eens een goed gesprek met hem erover gehad?
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top