evolvert 300.-

Geen geld of geen bril.

Geen geld of geen bril.

Hey, zet voortaan ff je bril op 30 euries was al bijna onderweg.
ik weet een 0 lutje is niets maar als ie er 8er staat dan............
Groet Ger.
 
xcuse in de toptitel staat [gelukkig]300
haaast
:engel: mooie prijs toch hier zie je ze byna niet ,...
tistem datk er net eentje heb gekocht 340.- ook mooie prijs voor een prachtig harsh dave smith soundjs !
 
neuh, met een beetje zeuren is een nieuwe zelfs iets goedkoper te krijgen, heb je voor 420 wel thuisgestuurd. en dan heb je versie 3. dit is misschien nog een 2 ?!
ik heb de gewone evolver gehad en m eigenlijk toen pas echt leren waarderen, maar ik ben toch blij dat ik er weer 1 met veel knoppen (en toetsen) heb. dat verdient zo'n synth toch wel: makkelijk ingrijpen
 
zijn ze soo goedkoop al ,..huhuhuhuh
ik deed er 340.- over nie erg tof ding voort geld maar

leo wat is versie 2 / of 3
leg uit nieuwsgierig
 
Sommige modellen kan je enkel updaten qua firmware als er fysiek chips vervangen worden.

Bij de Polyevolver rack moet je daarom dus hardware revisie 2.0 of hoger hebben, kan je gewoon een software update doen.

Bij mijn 4voice rack heb ik fysiek gezien 5 chips moeten vervangen om de software van 1.0 naar 3.0 te krijgen.
Hierdoor heb je een betere onderstuning om hem aan een Polyevolver Keys ;) te hangen zodat ie als een volwaardige 8voice speelt, zonder glitches. Ook krijg je er een nieuwe Unison-mode bij in het rack.

Zie ook www.davesmithinstruments.com

Ik wil graag ook vermelden dat de support van Dave zelf super is....hij garandeerde mij dat als ik het circuitbord zou opblazen ik er een vervanger voor zou krijgen....

Ook wel belangrijk om te weten als je synths koopt....;)
 
yooh septic
en asje een mono evolver heb ....de poormans ....desktop
is er dan een probleempje ,..of allen asje poly wil gaan spelen ,..
thnx das actie
:{


lief hebbers evolver let op
staat al ergens maar
de factory tour dave smith leuke vent
http://www.youtube.com/watch?v=2xPaBpwxB2U


,..biertje erby
 
Voor een normale evolver moet je geloof ik ook 3.0 en hoger hebben.
En hardware versie 2 of hoger

Anders pakt ie niet de juiste keytracking van de filters en zijn ge-sequencende noten op de evolver een of meerdere octaven verschoven.

Ga anders even naar de DaveSmithInstruments site, daar staat het percies uitgelegd per model bij de downloads sectie
 
Origineel geplaatst door Septic
Voor een normale evolver moet je geloof ik ook 3.0 en hoger hebben.
En hardware versie 2 of hoger

AHHHHH dus toch

Anders pakt ie niet de juiste keytracking van de filters en zijn ge-sequencende noten op de evolver een of meerdere octaven verschoven

zover ben ik nog elemal niet ,..begrijp net een beetje de sequencer en zn mogelijkheden ,..but thnx :halleluja

:luv: me & the "little evolvert",..one too stay
 
Origineel geplaatst door Septic
Ik wil graag ook vermelden dat de support van Dave zelf super is....

Yup, daar wil ik me van harte bij aansluiten.
En hoe vaak krijg je binnen luttele minuten een antwoord terug van een echte synthlegende? :okdan:
 
Back
Top