Soundtracs solitaire

En na het goed lezen van de advertentie staat er ook bij dat het de versie betreft met dynamics per kanaal. En dat zet mij aan het denken, want de dynamics van deze tafel maken namelijk gebruik van de vca feature. Dwz, het zijn geen aparte zelfstandige dynamics, maar voor bijvoorbeeld de comp of gate functie maakt hij dus gebruik van het vca circuit van de fader. Wat dus automatisch moet inhouden dat deze tafel ook vca automatie heeft.


Sukkels,

Laat je door profs inlichten, en niet door gasten die met een Surfplank van D&R aan de slag gaan.
De Solitaire maakt GEEN gebruik van de VCA's van de faders, maar er zitten apparte circuitboards voor in.
(lees gewoon de folder)

De Solitaire op Marktplaats heeft de dure fabrieksaf motorautomation.
Is volledig gereviseerd, heeft nieuwe batterijen voor de dynamics en is in nieuwstaat.
Alle TT-patch kabels en alle EDAC-kabels zijn bijgeleverd.

Hoe ik dat weet??

IK HEB 'M GEKOCHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hehe, 1 bericht.

Tjongejonge, dit is iemand die carriere gaat maken in de business mensen! Omgang met mensen, nooit van gehoord, alles weten? Tuurlijk hehe...
 
Origineel geplaatst door famsynt_h
En na het goed lezen van de advertentie staat er ook bij dat het de versie betreft met dynamics per kanaal. En dat zet mij aan het denken, want de dynamics van deze tafel maken namelijk gebruik van de vca feature. Dwz, het zijn geen aparte zelfstandige dynamics, maar voor bijvoorbeeld de comp of gate functie maakt hij dus gebruik van het vca circuit van de fader. Wat dus automatisch moet inhouden dat deze tafel ook vca automatie heeft.


Sukkels,
dynamics hoeven niet dmv VCAs te werken
en wie zegt er dat de VCA dynamics vastzitten aan de faders
en dus heeft ie automation?
jaja :confused:

en sukkel is enkelvoud en dient met een punt te worden beindigd

en mensen met een grote tafel hebben vaak iets kleins te compenseren (net als bij autos)
 
He Ram, dus ik heb een hele kleine haha?

Het klopt idd van die vca's. Ik meende mij te herinneren dat die via de fader liepen, maarja...tis ook al een tafel van tig jaar oud dus de herrinnering was wat vaag...

Voor de rest wens ik je er veel succes mee, ik weet een hoop details over die tafel, speciaal de voeding etc die modificaties nodig heeft, maar daar moet je tony zelf maar effe naar vragen in engeland...met zo'n mentaliteit hoop ik dat ie snel de bekende snel verhlopen probleempjes bij je zal vertonen :D

Groeten van een sukkel met een d&r surfplank :biertje:
 
Origineel geplaatst door famsynt_h

Sukkels,

TUURLIJK GOED BEGIN HALVE WERK TOCH GOZERT <>>>>

Laat je door profs inlichten, en niet door gasten die met een Surfplank van D&R aan de slag gaan.
De Solitaire maakt GEEN gebruik van de VCA's van de faders, maar er zitten apparte circuitboards voor in.
(lees gewoon de folder)
De Solitaire op Marktplaats heeft de dure fabrieksaf motorautomation.
Is volledig gereviseerd, heeft nieuwe batterijen voor de dynamics en is in nieuwstaat.
Alle TT-patch kabels en alle EDAC-kabels zijn bijgeleverd.Hoe ik dat weet??
IK HEB 'M GEKOCHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ig heb jje een wereld top tafel gekocht ik had geinformeer by iemnd die bekend ids by maarten sound en vision en die zei ook mooi aan de lage prijs en waarschijn lijk wel allemaal losse vcas ,..p ch...
top tafel voor die prijs ipv 66.000+ gld nieuw

sc6 ermee en je attitude ,...:D
ook een drseries 2000 surfert :halleluja
 
Origineel geplaatst door famsynt_h
.... gasten die met een Surfplank van D&R aan de slag gaan.
[/B]


:dubbel:

Origineel geplaatst door famsynt_h ... dure fabrieksaf motorautomation.

[/B]

What! dus alle faders bewegen als een robot?,verdomme alleen daarvan al krijg ik een erectie!

indien het zo is heb je big deal gedaan.thumbs up!

Hmm,kheb wel liever de Jade,die heeft echt een pro look

Deze, met die nogal opvallende plastic behuizing ,is zo van 'willen maar niet kunnen' :L
 
Dat valt wel mee hoor Hex, die look. In het echt ziet ie er behoorlijk indrukwekkend uit als je dit soort tafels niet gewend bent om te zien.

Maar het blijkt wel weer dat je geen PRO word door een mooie tafel te kopen voor een mooie prijs, maar dat het nog altijd met mentaliteit te maken heeft.

:kroon:
 
Origineel geplaatst door HardwareSucks
Maar het blijkt wel weer dat je geen PRO word door een mooie tafel te kopen voor een mooie prijs, maar dat het nog altijd met mentaliteit te maken heeft.

:kroon: [/B]

niet akkoort met deze stelling,want ik ben sowieso een prutser van start al,maar wil enkel pro matriaal omdat ik van de kwaliteit houd hoe het gemaakt is,bvb,als controller heb ik een jlcooper mc3800 gekocht,ik kon het ook met een radical doen ,maar die is cheaper..

Heb ook een RTW meter gekocht,het top model met aes,etc... heeft mij meer als 2000e gekost,en het staat daar maar te blinken die gasmetertjes,ja ik moest die gewoon hebben..

voor megtafel is het gewoon hetzelfde ,pro of prutser,anyway je resultaat zal toch ALTIJD beter zijn gezien het materiaal/audio specs beter zijn,het zal langer meegaan,etc.. maw je schaad niets behalve je portemonee met 'Pro' te kopen.. IMO
 
Origineel geplaatst door HardwareSucks
Dat is toch hetzelfde als ik net gezegd heb 8)

Ok,maar het verschil ligt em in dat ik GEEN pro wil worden,Pro Proffesion = werken,ik wil niet werken,its just for fun,al was het maar om naar te kijken of aan te raken,begrijpen gij dat nu?:D
 
Origineel geplaatst door HardwareSucks
ikke dom dom 8o)

nee gij slim!,ike dom ,kope al die dure dome hardware,tja..:doei:
 
Blijkbaar worden kritische woorden op een negatieve manier beoordeeld.
Maar da's weer het mooie van een vrije wereld. Iedereen mag zijn mening uiten.

Natuurlijk hebben mensen een grote mengtafel kopen een last van compensatiedrang,
of ze hebben 'm gewoon nodig voor studio 2, daar in studio 1 al een SSL 6056E/G staat.
Tja wanneer je geen geld hebt, kan je er alleen maar over praten c.q. dromen.
Enne een Jade klinkt hetzelfe als een Solitaire. Ik heb er reeds een gehad.

Dag hoor.....................
:dubbel:
 
Nu wordt het dus pas echt sneu. Je laat je kennen. :halleluja
 
Weet iemand hoe ik hier de link naar een plaatje met een blatend schaap plaats? :stupid

Tjongejonge weer een waardevol lid bij in de 'studiowereld' , blij dat ik er net uitgestapt ben.
 
Origineel geplaatst door famsynt_h
Sukkels,

Origineel geplaatst door famsynt_h
Blijkbaar worden kritische woorden op een negatieve manier beoordeeld.


Got issues?

Denk dat klanten graag bij jou terugkomen?
 
Origineel geplaatst door famsynt_h
Blijkbaar worden kritische woorden op een negatieve manier beoordeeld.
Maar da's weer het mooie van een vrije wereld. Iedereen mag zijn mening uiten.

Natuurlijk hebben mensen een grote mengtafel kopen een last van compensatiedrang,
of ze hebben 'm gewoon nodig voor studio 2, daar in studio 1 al een SSL 6056E/G staat.
Tja wanneer je geen geld hebt, kan je er alleen maar over praten c.q. dromen.
Enne een Jade klinkt hetzelfe als een Solitaire. Ik heb er reeds een gehad.

Dag hoor.....................
:dubbel:



We komen met niks en we gaan met niks....
 
........
 

Attachments

  • moutons-27.gif
    moutons-27.gif
    21,6 KB · Bekeken: 71
Heeft iemand ervaring met de otari console, trident T8 of de soundcraft dc2000?
 
Back
Top