Lachwekkende 909 op ebay

deniax

[x][ ][ ][ ][x][ ][ ][ ]
Lid sinds
19 juli 2006
Berichten
901
Haha moest zo lache toen ik de pix zag :dubbel:
Wie koopt zoiets gaars :)

TR-909

ps: Wat doen die schroeven daar? :P
 
Maar..........je krijgt wel ook de onderkant te zien en dat is toch wel bijzonder!!!!!:walker:
 
Is die nu echt zo gaar, ik vind het wel meevallen (serieus) Ik zou echt heel blij zijn met deze 909.
Waarschijnelijk is het ook zo, dat iedereen die over deze 909 mekert er al lang en thuis heeft staan.
Maar voor mij is het nog steeds een droom. :frons:
 
Hehehe, ik vind het ook wel meevallen, die dingen zijn gebouwd als een tank!

Vraag maar eens of Elektrovolt een plaatje van zijn knopjesloze ex-909 annex synthforumsletje plaatst! :P
 
maar een tr909 met xtra schroeven is toch mooi meegenomen ok dr kan wat van de prijs af let say dollars paarhonderdollars eraf
stel je hebt m voor meer dan bv 900 dollars is nog goedkoop [shipping?]
hij idd wel eerlijk, waar zieje dat ...nog:engel:
 
als ie toch van saunderson is kan je meteen vragen of ie em zaterdag effe voor je meeneemt. hoef je niet helemaal naar motorcity maar kun je gewoon in eindhoven met je zegetocht beginnen.
 
Daar kan je echt nog wel beats mee droppen!
Je weet toch.
Door het gat in de bodem :dubbel:
 
vindt het op de prijs na nog wel meevallen.. het heet niet voor niets een ragbak! :)
 
das toch hardcore!?
vind het eigenlijk ook wel meevallen als hij het al 20 jaar vol houdt zullen hij die paar schrammen ook nog wel kunnen verdragen...
 
Re: Lachwekkende 909 op ebay

Origineel geplaatst door deniax
ps: Wat doen die schroeven daar? :P

ZIE FOTO :geslaagd:
 

Attachments

  • tr9095.jpg
    tr9095.jpg
    11,1 KB · Bekeken: 51
ziet er inderdaad niet slecht uit, en als je alleen voor de sound gaat heb je hier een beste koop aan..
vooral als je een 909 zoekt om mee te slepen naar optredens, dan maakt het echt niet uit hoe die eruit ziet als ie t maar doet! al zouden sommige mensen zich wel een beetje mogen schamen als dan de normale lichten weer aan gaan
 

Attachments

  • page10-1004-full.jpg
    page10-1004-full.jpg
    25,6 KB · Bekeken: 55
Origineel geplaatst door Hanz
Hehehe, ik vind het ook wel meevallen, die dingen zijn gebouwd als een tank!

Vraag maar eens of Elektrovolt een plaatje van zijn knopjesloze ex-909 annex synthforumsletje plaatst! :P

OW gaan we zo beginnen :D

nah, ik vind de staat van deze op ebay wel meevallen, 't zeker geen schoonheid maar ik heb ze slechter toegetakeld gezien. die van mij zag er trouwens wel wat beter uit dan deze, paar kleine krasjes en knoppen eraf... mjah...
 
Oh iedereen vind hem er dus goed uitzien ofzo :confused:

De mijne ziet er toch een stukje anders uit ;)
Pas gekocht bij Morel Muziek, kwam uit de dub studios van mark van dale.
 

Attachments

  • dnx-909-5.jpg
    dnx-909-5.jpg
    158,4 KB · Bekeken: 52
Back
Top