Lachwekkende 909 op ebay

Ik heb de mijne des tijds (begin'90) 1750e betaalt! ,toen begon iedereen erop te jagen om zijn houseplaatje te maken,omdat er een itsipitsi klein hoekse beschadigt was heb ik een tweede gekocht enkel om de behuizing te veranderen,echt waar....

Tenslote nog een derde om zeker ervan te zijn de speakers te laten ontploffen bij live optredens.

909-02.jpg



909-01.jpg
 
Maar uhh die gave pattern die hij er in geprogrammeerd heeft gaan toch verloren zonder die batterij erin, zie laatste plaatje. Tenminste zo lijk het :)
 
Origineel geplaatst door HEXAGON
Ik heb de mijne des tijds (begin'90) 1750e betaalt! ,toen begon iedereen erop te jagen om zijn houseplaatje te maken,omdat er een itsipitsi klein hoekse beschadigt was heb ik een tweede gekocht enkel om de behuizing te veranderen,echt waar....

Tenslote nog een derde om zeker ervan te zijn de speakers te laten ontploffen bij live optredens.

Je bedeolt dat je nu gewoon twee mensen het genot van een 909 onthoudt?
 
t is wel lekker toch als apparatuur r n btje gebruikt uit ziet...
op n oude fiests fiets je toch t lekkerst
 
Origineel geplaatst door bikkel
Je bedeolt dat je nu gewoon twee mensen het genot van een 909 onthoudt?

Ze zijn alemaal al weg hoor....
 
Origineel geplaatst door klausito
Nooit gebruikt zeker, hoe weet je dan dat hij het wel doet? :D

hehe, er schijnt ook wat raars mee aan de hand te zijn..
de originele garantie zal inmiddels wel vervallen zijn denk ik

@ Deniax:

ziet die TR er trouwens overal zo goed uit? idd als nieuw dan

Veel plezier ermee (als je probleempje verholpen is zal je er vast veel plezier mee hebben) :)
 
Hey ReSoNaNcE,

Jup hij ziet er verders supergoed uit, op 1 klein deukje na en paar krasjes aan de zijkanten, maar hey daarover hoor je mij niet klagen. Zeker niet voor €750,- :kroon:

Nu nog ff het pitchverhaaltje fixen, maar dat gaat wel goedkomen denk ik ;)
 

Attachments

  • clean909.jpg
    clean909.jpg
    148,7 KB · Bekeken: 51
Origineel geplaatst door deniax
Hey ReSoNaNcE,

Jup hij ziet er verders supergoed uit, op 1 klein deukje na en paar krasjes aan de zijkanten, maar hey daarover hoor je mij niet klagen. Zeker niet voor €750,- :kroon:

Nu nog ff het pitchverhaaltje fixen, maar dat gaat wel goedkomen denk ik ;)

die ziet er erg mooi uit man :halleluja

die zou je zo weer voor 1000 euro kunnen verkopen, al zou ik m nooit verkopen als ik jou was
wees er maar zuinig op, zo zie je ze niet vaak :)
 
Dat ben ik ook zeker :D
Nee deze gaat voorlopig nog niet weg :W
 
Back
Top