mackie,s HR 624 nu 455 euro stuk, musicstorekoeln

Correctie, 445,- per stuk.
Bij Thomann zijn ze 455,- , niet echt spectaculaire stunt dus. :erm:
 
En dat is met de Duitse BTW, dus dat betaal je alleen als je ze gaat halen. Als ze naar Nederland leveren rekenen ze 19% en dan kosten ze 456,51.
 
Dealer

Dealer

Beware: de HR624 en HR824 worden tegenwoordig in China geproduceerd. En dat blijkt de kwaliteit zeker niet ten goede te zijn gekomen; dit verhaal is me nog onlangs eens bevestigd door twee goede Nederlandse dealers die trouwens zelf ook de HR's verlaagde prijzen aanbieden.
 
Re: Dealer

Re: Dealer

dit heb ik inderdaad ook gehoord denk hier op het forum, tot hoever kunne ze dan hetzelfde zijn? zelfde componenten etc?, of hebben ze voor het assemblen in china meteen een andere selectie onderdelen gebruikt ?



Origineel geplaatst door conso
Beware: de HR624 en HR824 worden tegenwoordig in China geproduceerd. En dat blijkt de kwaliteit zeker niet ten goede te zijn gekomen; dit verhaal is me nog onlangs eens bevestigd door twee goede Nederlandse dealers die trouwens zelf ook de HR's verlaagde prijzen aanbieden.
 
Re: Re: Dealer

Re: Re: Dealer

Origineel geplaatst door anoniempje
dit heb ik inderdaad ook gehoord denk hier op het forum, tot hoever kunne ze dan hetzelfde zijn? zelfde componenten etc?, of hebben ze voor het assemblen in china meteen een andere selectie onderdelen gebruikt ?


Wat ik ervan meegekregen heb onder meer snel in de behuizing rammelende speakers en een vaak slordig in elkaar geplakte behuizing. Of er nu ook daadwerkelijk componenten van een mindere kwaliteit gebruikt worden weet ik niet, maar ook dat zou me al niet meer verbazen...

Een beetje als bij bijvoorbeeld de Hema ook gebeurd is - tegenwoordig dondert wat je daar koopt ook vaak al binnen een week uit elkaar.

Ik heb er al sinds de dag van verkoop spijt van gehad dat ik'm originele set HR624's weggedaan heb. :stupid Lekkerste monitors die ik ooit heb gehad.
 
Wat is eigelijk het verschil tussen de H624 en de H824? Behalve dat ze wat ohm geloof ik wat schelen en wat watt RMS.
Wat scheelt er wat betreft klank en kwaliteit?
 
speakers

speakers

Misschien leuk om te vermelden> Mark Levinson heeft diverse versterkers ontworpen in China en ze voor meer dan 4 voudige prijzen Mark Levinson genoemd. Googl maar eens op korsun en dussun. Daar laat Mark zijn shit maken onder zijn nieuwe rode roos label.

bijna ales komt uit China, net als merkkklding btw...
 
Back
Top