Synthesizers dot com Studio 88

Hij heeft het systeem pas een half jaar geleden gekocht. Heeft er al zijn telescopen voor verkocht.

Je vraagt je af waarom iemand zo snel het alweer wil verkopen. Heb even gekeken wat het ongeveer kost als je het nieuw koopt, er zat kennelijk ook best wat geld in z'n telescopen.
 
Er zal een flinke berg aan shipping (GROOT en ZWAAR) plus invoerrechten voor dit monster betaald zijn ..... :bekdicht:

Het is het "klassieke" systeem incl. blank panel zoals op de site....
Ik zie geen "nieuwere" gecombineerde of ++ modules en/of Osc 106A's in het systeem...

Van de nieuwere modules vind ik de Q179 Enveloppe ++ interessant....

Reden van verkoop kunnen 1001 en dingen zijn. Degene die mij zijn 2e week oude portable 22 space system verkocht, programmeerde voor zn werk overdags en vond patchen 's avonds op hetzelfde neerkomen. Met het geld zou ie een draailier workshop gaan volgen.... kwa techniek van de 1960-70's terug naar de 12e eeuw.... das toch ff wat anders :)
 
Reden van verkoop kunnen 1001 en dingen zijn.

Dat kan inderdaad allerlei redenen hebben. Maar ik vraag me af, heeft het met het systeem an sich te maken. Dit is nou niet echt een beginnerssysteempje, je mag toch aannemen dat iemand die zoiets koopt heel goed weet wat het is en tenminste een redelijk begrip heeft hoe het werkt in de praktijk.
 
Zag em ook al staan, misschien komt het ooit nog van (als ik geld en ruimte heb). Maar wat me nu weerhoud lijkt me toch het gebrek aan variatie. Het kost tijd om patches op te bouwen en als je eenmaal zover bent, tja, wat dan? Nog meer knoppen draaien? Of elke dag gewoon alle patchkabels eruit en opnieuw beginnen?
 
om nog even speculatief bezig te blijven, hier zou zomaar een oud gezegde van toepassing kunnen zijn namelijk: het verkrijgen van de zaak is het einde van het vermaak.
 
Misschien kon de gebruiker niet bij de bovenste knoppen, weten wij veel.

Wat zou dit systeem moeten kosten eigenlijk?
 
Wat zou dit systeem moeten kosten eigenlijk?
normaal kost een 2e hands module min. 70% van de nieuwprijs....
denk niet dat dit voor het systeem zal gebeuren... misschien is de vraagprijs gelijk aan de nieuwprijs door de hoge verzendkosten en invoerrechten....
wie weet... tis iig boven mijn budget... ben al 5jr bezig om mn 60 space cabinet vol te krijgen :(
 
Demian als je het systeem koopt ben je wel het mannetje natuurlijk 8)

Zelf zou ik flink schuiven in de config... ben geen groot fan van sequencers (ik stuur vanuit een MCV24 aan), een paar modules vervangen met gecombineerde modules om meer ruimte te maken, verschillende filters toevoegen, een DUSG van Caleb, een Freq divider mkII van Corsynth, misschien een Zero Osc van Cynthia erbij en 1 of 2 uitgebreide LFO's.... en zo blijf je bezig.. tis eigenlijk een gebed zonder eind :duivels:
 
Oh ik ga hem zeker niet kopen, vroeg t me gewoon af. Mooi ding, maar te onhandig voor mij.
 
haha. Ik vind die 12.000 die hij nieuw moet kosten nog erg meevallen als ik het vergelijk met wat sommige vintage mono synths moeten kosten.
Als deze combinatie dan nog eens goedkoper uitvalt omdat hij 2e hands is, is het best een goeie deal eigenlijk. Maar je moet het geld er wel voor over hebben. Ik geloof niet dat dat hier nu momenteel het geval is.
Maar, mooi ding ja.
 
Ja, inderdaad... okee, wie heeft 'm gekocht? Geef het maar toe... ;)

Ik heb nog een poging gedaan, maar ik kreeg het geld niet rond - moest te veel spullen ervoor wegdoen.
 
Back
Top