Witte Minimoog

Dat is dan de 2e witte Minimoog die ik ben tegengekomen ; een paar maanden geleden stond er toch een te koop op MP voor een absurd hoog bedrag? Van een of andere knaap / studio uit Heerhugowaard. Vraag me af wat er van geworden is cq. of deze ooit is verkocht. Misschien is die toen wel naar Duitsland gegaan idd :)
 
die witte schijnt beter te klinken als de software versie....
 
Kan iemand mij als niet-kenner eens uitleggen hoe je Curtiss VCO's in een Moog krijgt?
En waarom iemand dat uberhaupt zou willen?

Kijk, die witte lak, dàt kan ik nog wel volgen... als je gaat voor de '80s Richard Clayderman look... :D
 

Attachments

  • photo1.gif
    photo1.gif
    82,8 KB · Bekeken: 63
Origineel geplaatst door dione
die witte schijnt beter te klinken als de software versie....

Welke softversie
 
zouden er echt curits chips inzitten? kan het me nauwelijks voorstellen.
die bak is trouwens met een paar uurtje werk weer mooi te krijgen. (inderdaad, wit vind ik lelijk.)
en dat gejengel van toetsenis niks, dan zit-ie gewoon net naast een schoon plekje op de draad. even wat alcohol en klaar.
 
Origineel geplaatst door Leo
zouden er echt curits chips inzitten? kan het me nauwelijks voorstellen.
die bak is trouwens met een paar uurtje werk weer mooi te krijgen. (inderdaad, wit vind ik lelijk.)
en dat gejengel van toetsenis niks, dan zit-ie gewoon net naast een schoon plekje op de draad. even wat alcohol en klaar.


hoe? met thinner of zo? als je tip heb?? let me know.. heb zelf ook een bak staan waar 80`s zwart eraf moet :D
 
Ik kan me niet voorstellen hoe je Curtis IC's in een mini kunt stoppen.
Ik denk dat er gewoon een "Stimmstabiel" board in zit. Gewoon Moog dus...
 
Back
Top