Minimoog R.A. Moog

egres

Hardwarepolitie
Lid sinds
16 februari 2011
Berichten
6.394
Locatie
Synthcity
Deze prachtige foto's mogen wel in de kijker gezet worden!

https://www.ebay.de/itm/R-A-Mini-Mo...877983?hash=item263a1f295f:g:6jQAAOSwaTJersL3

Moog Minimoog R.A. Moog-01.jpg

Moog Minimoog R.A. Moog-02.jpg
Moog Minimoog R.A. Moog-03.jpg
Moog Minimoog R.A. Moog-04.jpg
 
Hij is niet in perfecte staat , ik zie allemaal diepe krassen vanaf boven.
 
Hij is niet in perfecte staat , ik zie allemaal diepe krassen vanaf boven.

Ik heb mooiere R.A. Minimoogs gezien idd,maar vind deze foto's toch wel heel mooi gemaakt.
 
Bijzonder
 
serieus? een synth in een limbo, paar pics en dat is heel mooi? en bijna 17k! wat een achterlijke onzin man de tering
 
Bijzonder toch :-)
 
Deze prachtige foto's mogen wel in de kijker gezet worden!

Inderdaad zeer kunstig in beeld gebracht. Zoiets zou eigenlijk aangekocht kunnen worden door een museum. Juist dit apparaat vertegenwoordigt een bijzondere culturele waarde. In het Stedelijk Museum zou het niet misstaan. Liefst in een live opstelling natuurlijk met regelmatig een "hands-on workshop".
 
serieus? een synth in een limbo, paar pics en dat is heel mooi? en bijna 17k! wat een achterlijke onzin man de tering

Het is niet een vraag het is een fact,omdat er al weinig R.A.Moog Minimoogs gemaakt zijn,dus mooie foto's van dit type Minimoog is zeldzaam..
 
prima verder maar het is helemaal niet kunstig in beeld gebracht toch. gewoon fotootjes van de moog in een limbo
 
prima verder maar het is helemaal niet kunstig in beeld gebracht toch. gewoon fotootjes van de moog in een limbo

Niet gewoon de Moog,maar een R.A. Moog Minimoog.

Zoek ff in google hoeveel je er kan vinden met een degelijke belichting en achtergrond dan weet je waarover het hier over gaat ten minste.

Je zou hem ook met een hamer in elkaar kunnen slaan en dan een foto van nemen,dat is ook 'kunstig'..
 
Nou, in een pers stoppen en langzaam aanduwen, en dat in slowmotion achterse voren afspelen, dan lijkt het net alsof je ze zo kan maken nog.. ofzo.. :D



..Sorry, topic begon goed.
 
Vind de foto ook niet overdreven mooi

denk dat ik mooiere kan presenteren mbv m’n iphone , van m’n serial 2*** mmoog
de prijs is “ bijzonder “
 
denk dat ik mooiere kan presenteren mbv m’n iphone , van m’n serial 2*** mmoog
de prijs is “ bijzonder “

Het gaat hierom beschikbaarheid van foto's,een topic vullen met expertises hoe het beter kan lost niets op aan de beschikbaarheid helaas.
 
je zou ook het RA labeltje van t web kunnen halen en kunnen sjoppen in welke foto dan ook van een mini :eureka:
 
je zou ook het RA labeltje van t web kunnen halen en kunnen sjoppen in welke foto dan ook van een mini :eureka:

Dat lukt niet zomaar,ttz de R.A. Moog Minimoogs heb andere opmerkbare verschillen t.o.v. de andere Minimoogs,De wheels,het houten kabinet,het front-paneel,het achter-paneel
 
Back
Top