Eminent 310 gratis

Ik lees ergens 60kg.

Wij hebben vroeger thuis ook zo'n soort Orgel-meubel gehad ( Eminent P-240) en dat woog zeker een 80 a 100 kg. ( ook gratis weggegeven)

groeten,
Tim
 
misschien al weg dan.. maar ja.. kleine moeite inderdaad om toch ff te reageren dan
 
heb reactie gehad, dat ding is helaas bijna onmogelijk op te halen voor mij....

nav. van deze bak... weet iemand ergens een site of document met specificaties van die eminent/solina orgels?
op marktplaats staan er meerdere types van, waarvan ik het verschil wel eens zou willen weten.

de 310 heeft die strings bak aan boord, maar andere types ook? wie weet het verschil tussen de 300, de 310 de k150 de f217 en de f220???

ik stel info hierover zeer op prijs. mag via mail of pb..

gr,
 
Waarom is die Eminent bijna niet op te halen ?
Ennuh, wil je hem echt hebben ?
Misschien als er een aantal forumleden een handje helpen ?
Ik geloof dat die Eminent in Amsterdam staat.
Stel dat er twee forumleden uit Amsterdam 'even' helpen aldaar om dat ding je vervoermiddel in te krijgen.
Kom je een tijdje verder in Den Haag aan, waar twee haagse forumleden een handje helpen bij het transport van auto naar zijn nieuwe plaatsje in jouw stulp.
Dus: wil je hem echt hebben, en waar zit het probleem.
Dan gaan we toch even dat probleem de wereld uit helpen...
 
ik heb er een opgehaald!!! dat wilde ik zeggen met ben voorzien. heb er alleen een opgehaald in't boerenland. daar stond er een op de begane grond en die stond zo in de aanhanger.

die in amsterdam stond 4 hoog in een achterhuis, en had dus via het raam van de voorbuurvrouw met een touw naar beneden gemoeten.....op zich technisch uitvoerbaar, maar dit was makkelijker.... er stonden meer 310's op het net.

dank voor het hulpaanbod! ik had 2 maten mee om te tillen, viel best wel mee.
 
Back
Top