Roland CR-78 en TR-808 OPGEPAST

Ja precies.. die 606 voor 200,- Ik had hem gemaild van waarom zo goedkoop?... hij: omdat ie de tr-606 voor een normale prijs wilde verkopen... 200 inc tasje, mint, ja tuurlijk. paar uur later advertentie weg. PAS OP
 
Kan natuurlijk ook verkocht zijn! Voor een normale prijs :mexico:

Nee daar geloof ik niet in, heel marktplaats verhoogt zijn prijzen momenteel. En deze mijnheer vind 200,- een normale prijs. Ik zie ze voor 400 tot 500 euro aangeboden worden. Of het moet kapot zijn of beschadigingen. Dan zou het nog geloofwaardig zijn.
 
Waar ik het tegenwoordig aan herken is dat er nooit geboden mag worden. Is ook wel logisch, want mensen gaan gelijk veel hoger bieden dan de vraagprijs en dan is de aantrekkelijkheid om snel te handelen weg.
 
Geen MP geverifeerd acount met gecontroleerd bankrekening en geen telefoon nummer dan is het waarschijnlijk zo wie zo een oplichter.
 
zgeen telefoonnr??? dan al helemaal niks mee doen.

Ik zet vaak expres geen telefoonnummer in de advertentie omdat sommige het dan gelijk de normaalste zaak vinden om je via Whatsapp lastig te vallen.
Telefoonnummer geef ik meestal pas als de persoon daadwerkelijk tot een deal wil overgaan.
 
Toevallig ben ik nu in onderhandeling met een ene Jorick. Gaat om een synth. Heb je meer info over die Jorick uit 2019?
Waarschijnlijk toch een andere Jorick uit 2019. Ik heb de synth in perfecte staat mogen ophalen bij deze Jorick.
 
Waarschijnlijk toch een andere Jorick uit 2019. Ik heb de synth in perfecte staat mogen ophalen bij deze Jorick.
Zo zie je maar weer dat je niemand op z'n naam moet beoordelen.
 
Back
Top