Akai samplers bij zzound...

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Akai S5000 Sampler - now $999.95, a $200 price drop!
http://www.zzounds.com/love.music?p=p.AKAS5000&a=em110701

Akai S5000 Sampler 'Studio' version, includes standard S5000 with VOX64 and IB-S508P 8-Output Expansion Board included, $1,329.95
http://www.zzounds.com/love.music?p=p.AKAS5000STUDIO&a=em110701

Akai S6000 Sampler 'Studio' version - this amazing box has the same specs as the S5000 with the addition of a sexy (!) removable front panel and the ability to fit a removable 3.5 in. drive. The unit is also fitted with the VOX64 and SampleVerb II 20-bit effects processor boards!, $1,399.95
http://www.zzounds.com/love.music?p=p.AKAS6000STUDIO&a=em110701


FREE SHIPPING!!!

Ik vind dat dus echt goedkoop!

Iemand ervaring in het kopen bij Zzounds?
 
De voeding is geen probleem.

S6000: AC100-240V 50/60Hz 35W (60w max.)

Shipping wel. Ik dacht dat UPS ook internationaal deed, maar blijkbaar bij zzounds niet. Ik kan wel een adresje regelen in Amerika waar hij afgeleverd kan worden en waar ie dan naar nederland gestuurd kan worden voor het normale bedrag. Nog steeds een stuk goedkoper.

p.s. Witron?
 
Krijg je dan geen gezeik met invoerrechten enzo?

CD's enzo zijn meestal te kleine visjes, maar kan me goed voorstellen dat de grotere apparatuur niet zo makkelijk over de grens komt.
 
Ik heb ooit vijf GBA's uit Hong Kong laten komen en de verzendkosten en invoerrechten vielen per stuk wel mee.

Natuurlijk kost het wel extra maar ik denk dat het zelfs dan nog goedkoper is dan in nederland. Of wat moet een S6000 hier kosten.
 
Of je kijkt op Marktplaats en je vindt een Akai S6000 + 256MB + USB voor Fl.6500,-
 
Origineel geplaatst door C738
Hey het is toch nog geen nationale-oude-thread-omhoog-schop-dag?

;)

-C-

Hergebruiken is de boodschap zo houden we de kosten laag 8o)
 
Sorry dat ik je misschien moet teleurstellen maar lees dit eens :

Shipping Destinations

We do not ship outside of the U.S. or to P.O. boxes or to U.S. territories such as Guam, Puerto Rico, and the Virgin Islands. We do ship to APOs and FPOs at our normal low rates, though oversized items may be ineligible. We do ship to Alaska and Hawaii, though surcharges may apply since ground service is not available to those states.

Wil je een soortgelijke website die wel naar ons regionen verscheept kijk dan hier eens > http://www.music123.com/. Niet zo uitgebreid maar toch best te doen.

greets
 
Origineel geplaatst door dvdyck1
Maar wat doe zo'n ding now ?;{

VOX64 is een 64 Voice Polyphony Expansion Board en voegt dus extra polyfonie aan de sampler toe. (VOX64 is standaard op een S6000)
 
Origineel geplaatst door Hover
VOX64 is een 64 Voice Polyphony Expansion Board en voegt dus extra polyfonie aan de sampler toe. (VOX64 is standaard op een S6000)

Bedankt persoon van het buitenland !!!:halleluja
 
invoerrechten amerika

invoerrechten amerika

heren kijk uit!!!

the world trade organisation (wto ) heeft sinds 3 maanden besloten amerika een boycot te geven......dit houdt voor ons synthkopers in: het bedrag wat je moet betalen voor een apparaat heeft in plaats van de normale 3 % douanerechten (voorheen invoerrechten) nu 13 PROCENT%%%%%%%%% DOUANERECHTEN!!!! + uiteraard de 19% BTW

dit wil zeggen: appraat kost bijv omgerekend naar euries: 800 + 50 euri shipping=850 + 13%= 960 + 19%=

1142 euri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zolang deze boycot van toepassing is zullen de douanerechten elke maand met 1 procent!!!!! omhoog gaan tot ze een maximum hebben bereikt zoals in de boycot staat van 17%%%%!!!!!

amerika geeft in de ogen van de wto onrechtmatige subsidies aan amrikaanse bedrijfen in europa(krijg je dus oneerlijke concurentie ten opzichte van niet amerikaanse bedrijven) vandaar deze maatregel!! dit geldt dus aleen voor amerika en niet voor andere landen buiten de EU (daar betaal je dus de normale 3% en over dat bedrag dan weer de 19%)

DENK HIER DUS OM!!!! JE BENT VAAK DUS NOG ERG DUUR OF ZEKER NIET GOEDKOPER UIT

:eureka:
 
Back
Top