Studer A810 op MP

Nee,heel slechte investering zelfs,de versie dat je moet hebben is deze met VU's,die gaan bijna het dubbele al

Deze versies verkopen heel moeilijk
 
Ze schijnen veel problemen te hebben met de besturingselectronica (de vele toeters en bellen) die er op zitten.....als je voor een goede prijs een A80 kan scoren is dat nog de beste optie of gewoon net als ik een Telefunken M15A die zijn gebouwd als een tank.
 
Of ze effectief veel problemen hebben weet ik niet zo,ik heb wel gelezen dat het complex is idd omwille van ouderdom gevoelig.

Het zal er op neer komen denk ik dat je bovenop de aankoopprijs kans heb dat je een toestel geheel moet laten reviseren,alle kaarten recappen en zelfs alle ic's vervangen om dan gerust te zijn voor een periode.

Heb ook gelezen dat je op een A-810 steeds de band moet terugspoelen als je klaar bent omdat als je dat niet doet bij het aanzetten (of uit) er een pulse gegenereerd en via de koppen dit op je band komt.
(of steeds de band verwijderen van de koppen bij het aan of uitzetten)

Ik had graag een A-807 gehad maar weet niet of deze ook last heeft van bepaalde dingen.
 
Bedankt die staat al een poos te koop op 2dehands,maar het is de VU versie die ik moet hebben,er staat een vrij mooie op ebay.de maar krijg geen bericht van verkoper,mogelijk scam dus want prijs is niet overdreven.

Al die versie zonder VUs 'wil niemand'
 
Back
Top