Jupiter 4 op marktplaats lijkt oplichting

Enzo.F

vrijwillig lid
Lid sinds
31 mei 2010
Berichten
1.663
Locatie
a forest
Verkoper praat steeds toe naar betaling via bank vooraf. Bij ophalen betalen is niet geaccepteerd en cash wordt ook niet geaccepteerd. Dit is waarschijnlijk een struikrover!

OPGELET DUS!
 
Zag het meteen gister.. Het aantal jaren dat iemand lid is zegt helemaal niets op mp. Heel vaak staan er ook van die op-1,s op met net ff scherpere prijs en hopen ze dat iemand denk nou zn klein ding durven mensen wel laten verzenden.. Je kan het aan div dingen zien bij die JP-4 adv. Heb het die dat ze hier ook mee kijken. Klootzakken dat zijn het
 
Ik had "Bep" gisteren avond al een chat gestuurd met een bericht dat de waarde tsjah... was; hij stond er oorspronkelijk voor 650 euro op. Klonk in mijn hoofd als een weduwnaar die de goed geconserveerde synth van haar man aan het verkopen is maar geen idee van de waarde heeft... De beschrijving klopt dan weer niet met dat verhaal, duidelijk is er wel een Google search gedaan en aan Enzo te horen is dit dus niet een buitenkansje maar een broodje aap advertentie.
 
Wat me dan interesseert is hoe deze struikrovers aan de fotoserie komen. Heb gezocht, waarschijnlijk niet op de juiste manier, naar foto’s. Maar deze zijn weer niet zomaar ergens vandaag gekaapt.
opmerkelijk is dat verkoper stelt dat ie MIDI heeft maar dat dat op de foto niet te zien is. En ‘de boekjes zijn ook aanwezig’. Er is maar één maniak bij de jp4.

de sufferd denkt verder dat ‘gelijk oversteken’ middels iDEAL gaat... maar das een service van Mp. Hij stelt dat iDEAL het geld vasthoud tot ik er een klap op zou geven. Overboeken bij ophalen was geen optie, cash bij ophalen ook niet; ‘alleen NU betalen met gelijk oversteken, anders ga ik verder met een ander’.
 
Back
Top