ROLAND SH-7 Vintage Analog Synthesizer (MP, list&bedrog)

ishi

Administrator
Staff member
Lid sinds
16 december 2017
Berichten
2.662
Locatie
Utrecht
Nou, was er toch weer even ingetrapt. Moest iets meer moeite doen dan normaal, maar één van de foto's leidt naar een veiling op Matrixsynth van een paar jaar terug. Verkoper 2 dagen actief en prijs zoveel lager dan de Reverb/Ebay-vraagprijzen helpt natuurlijk ook niet mee. Nederlandse naam en Engelse tekst doet de wenkbrauwen inmiddels ook fronsen. Gewoon blijven dromen dus ;)

https://www.marktplaats.nl/a/muziek...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

https://www.matrixsynth.com/2017/08/roland-sh-7-vintage-analog-synthesizer.html?m=1
 
1700 voor een monosynth is toch niet zo bizar? Gewoon afspraak maken en naar 's Gravenhage gaan. Kan je altijd nog door naar het strand.
 
Gedaan, maar ik ben heel benieuwd of ik iets ga horen..
 
Zo aan Google Street View te zien ook niet echt iets voor een city tripje. Misschien moet die hele Brexit toch maar gewoon doorgaan.
 
Tja, voor een 'pantjeshuis' hebben ze wel niet zoveel spullen, maar ze zijn wel erg aan de prijzige kant.
 
Ja beetje vaag. Al zou ik hem ook gewoon op mijn eigen site voor meer neerzetten. Ben gvd smackos niet die allemaal dingen voor gratis weg geeft. :D

Maar serieus dit zie je wel vaker hoor. Ken ook van die dudes die platen verkopen via een eigen site. En die prijzen zijn ook vaker hoger dan marktwaarde.

Als je niet goed zoekt: moet je betalen. Eigenlijke hele web is zo.

En leeds zal marktplaats wel niet toestaan.

Maar gewoon heeeeel geïntereseerd blijven doen en ophalen als part of the deal maken. Tijd kan in je voordeel werken. Want vermoed dat het niet storm loopt?
 
Ik heb er nog meer gezien, MiniMoog reissues en Voyagers voor 1700. En nog een paar, ik heb ze allemaal gemeld. Hopelijk doet MP er wat aan, want dit zijn nou typisch die "te goed om waar te zijn" deals waar MP zelf voor waarschuwt. Heb ook gereageerd op de SH7 trouwens, zou toch gek zijn om dat niet even te checken. Maar dit zaakje riekt is mijn conclusie.

Deze reactie kreeg ik trouwens van hem, doe er je voordeel mee:

Hi Pavel,

The synth is in our Italian warehouse and is ready to be shipped. It is in excellent condition.
Our business focuses exclusively on online sales. Cash on delivery is not accepted, only by bank transfer.
From the moment the payment is confirmed on our account, shipping will take 2 days (via DHL). Shipping will be insured.
The price includes insured delivery and all taxes.
After receiving the synth you will have 14 days to check. If you are not satisfied, you can return it and get a full refund.
In order to purchase the synth you will have to place an order on our webpage:
http://www.premier-pawn.eu/index.php?id_product=413&controller=product

Greetings

:kont:
 
Grappig. Ik kreeg een mailtje van Steve die me vertelde dat deze synth zich in een "Spanish warehouse" bevindt. Ze moeten wel hun verhaaltjes een beetje op elkaar afstemmen natuurlijk. :duivels::verkoght:
 
Back
Top