Korg SQ-10 analog sequencer

Het valt me op dat de doos toen expliciet "ANALOG sequencer" zei. Je kon in die tijd nog niet echt struikelen over de digitale.
 
Mij valt op dat hij iets te koop aanbiedt voor 1000 euro en maar 1 fotootje toevoegt.
 
Het valt me op dat de doos toen expliciet "ANALOG sequencer" zei. Je kon in die tijd nog niet echt struikelen over de digitale.

1978 hè :), hadden ze toen zelfs al digitale sequencers? Ik denk van niet maar kan mis zijn.

Mij valt op dat hij iets te koop aanbiedt voor 1000 euro en maar 1 fotootje toevoegt.

Maakt dat je wantrouwig? Die foto geeft toch mooi weer waar het om gaat en de staat is duidelijk.
Je kan ook altijd extra foto's vragen via mail of chat hè.:eureka:
 
Dus jij bent de verkoper?

Nope.

Zelf iets verkopen en dat posten bij "interessante gear gevonden" zou compleet idioot zijn.
Bovendien zou ik eerder een ms20 erbij kopen ipv een sq-10 in die staat te verkopen moest ik die bezitten.
 
1978 hè :), hadden ze toen zelfs al digitale sequencers? Ik denk van niet maar kan mis zijn.

Er waren in de jaren 70 een handvol digi sequencers maar je moet ook opletten met het gebruik van het woord hier: meestal noemen we ze analoog of digitaal op basis van hun output; we gaan er gewoon vanuit dat ze intern uiteraard digitaal werken. Maar er zijn ook analoge (zelfs lekker elektromechanische) manieren om een sequencer te maken die nergens iets van digitale techniek gebruikt.
 
Ziet er goed uit deze. Blijf het ook een mooie bak vinden dit op een of andere manier :okdan:
 
Back
Top