Access Virus TI Polar op MP - let op.

platform

fishfinger
Lid sinds
8 januari 2003
Berichten
1.007
Locatie
Den Haag
Ik vind het een vreemd verhaal. Doe er je voordeel mee. En als iemand dit dit "driftende oscilatoren software probleem" kan toelichten ook goed.

grt. P.

Screen Shot 2018-12-18 at 14.11.57.png
Screen Shot 2018-12-18 at 14.11.31.png
 
No harm done enzo, maar hij is niet heel toegankelijk om een best wezenlijk functioneel vraagstuk van zijn synth verder uit de diepen. Of in ieder geval een klein beetje mee te werken en wat kopersvertrouwen te winnen terwijl je gezamenlijk baar een oplossing zoekt. Het gaat hier niet om een Volca. En trouwens, ook dan vind ik dat normaal. En als het, zoals hij stelt, echt een software probleem is, dan is een midi kabeltje van 2 euro of een interfaceje toch zo geregeld (desnoods via dit forum) en het probleem opgelost. Dat "driften" zoals hij dit een "bekend probleem" noemt kan in mijn ogen mogelijk ook wijzen op een redelijk snel op te lossen hardwareprobleem. Maar zo te merken heeft hij daar andere gedachtes over. Doe hem de groeten van me.
 
Laatst gewijzigd:
"Ik heb geen kabels met de nieuwe Windows om nieuwe os in te laden" ???? Er klopt zo veel niet aan deze zin. Hij kan dus niet aan een gewone usb kabel komen die in elke printer zit? Of ligt het aan de nieuwe Windows? En werken daardoor zijn oude kabels niet meer? Das laten we zeggen merkwaardig. Ok, ik laat het los nu. Zoals ik zei, doe er je voordaal mee.
 
Back
Top