jupiter 8

Bedankt voor de tip :)

'een van de uitstekende versies en heeft 12 bits later dat gedaan.' Klinkt goed :D
 
Laatst gewijzigd:
1050 km ;-) stond een hele tijd een JP8 op mp ook voor 6k. Die heeft echt heel lang er opgestaan. Volgens mij was in Oegstgeest..
 
heb ff voor de aardigheid gereageerd op die op Marktplaats, dit was zijn reply:

'Hallo,

Ik moet je vanaf het begin vertellen dat ik terug ben verhuisd naar Stockholm, Zweden omdat ik mijn contract in Nederland heb afgerond. Ik heb daar een jaar gewerkt en nu ben ik weer thuis. Ik hoop dat dit geen probleem voor je is. Laat me weten of je nog steeds geïnteresseerd bent.

Bedankt'

Ik vind het zeker geen probleem dat hij is verhuist naar Stockholm :-)
 
Ik vind het zeker geen probleem dat hij is verhuist naar Stockholm :-)

Hahaha... zeker niet, het schijnt daar erg gezellig te zijn. Zo is degene die op MP een Minimoog voor 2550,- verkoopt toevallig ook net weer terug naar Stockholm verhuisd.
 
heb ff voor de aardigheid gereageerd op die op Marktplaats, dit was zijn reply:

'Hallo,

Ik moet je vanaf het begin vertellen dat ik terug ben verhuisd naar Stockholm, Zweden omdat ik mijn contract in Nederland heb afgerond. Ik heb daar een jaar gewerkt en nu ben ik weer thuis. Ik hoop dat dit geen probleem voor je is. Laat me weten of je nog steeds geïnteresseerd bent.

Bedankt'

Ik vind het zeker geen probleem dat hij is verhuist naar Stockholm :-)

Ik heb precies deze reactie ook gehad. Toen ik zei dat een vriend van me in Stockholm woont en graag langs wilde komen zei hij nog dat het geen probleem was, maar hij snel langs moest komen omdat hij haast had om m te verkopen. Maar toen ik hem vroeg welke dagen het kon kreeg ik geen reactie meer.
 
Hahaha... hij heeft 't er maar druk mee. Ik had ook contact opgenomen, maar mij vroeg hij ineens - toen ik zei dat ik zelf vlak buiten Stockholm woonde - of ik naar Kiruna kon komen, in het noorden van Zweden. Wordt vervolgd...
 
Tja, het ligt er wel dik op
probeer nigeria eens voor te stellen ?
 
Back
Top