Bod Juno 60 !!!

Deze adv is een scam. Toen forum offline ging. Gooide die direct een andere J-60 adv op mp. Iedere keer Juno 60, TB-303 Tr-909 soms MPC 3000
 
'Eigenaar' heeft blijkbaar deze onzin biedingen verwijderd, want het hoogste bod is nu € 1250.

Toch is dit een scammer; de foto is afkomstig van Ebay (en de Juno staat in Japan, niet in Friesland).

Deze 'meneer' heeft wijselijk de andere foto's weggelaten, want daar zie je dat er geen europese stekker aan zit en 100V in plaats van 220V is.

JurgeN
 
Laatst gewijzigd:
Bericht aan Lukas de "verkoper"


Beste Lukas, Ik heb een vraag over 'Roland Juno 60 Met Standaard en Koffer'. Wat voor een prijs heb je in gedachten, misschien komen we er samen uit. Met vriendelijke groet.
  • 15:58
  • 1500
    16:04
  • Hai Lukas, ik woon in Warffum dus niet zo ver, zouden we een afspraak kunnen maken, de prijs vind ik in orde.
  • Prima, stuur me u adresgegevens maar even door!
    16:13
  • Ik wilde graag langs komen om hem op te halen, heb weinig vertrouwen in de Post of DHL.
    16:15
  • Dan zou u hem alvast moeten betalen, zodat ik hem achteruit voor u kan leggen kan u hem morgen komen afhaken
    16:16
  • Nou dat vind ik wel een beetje vreemd, ik betaal pas bij overname, zou morgen langs kunnen komen.
    16:17
  • Zou ook nog vanavond lang kunnen komen.
    16:19
  • Waarom hoor ik nu in eens niets meer !?
    16:57

    En weg was de advertentie.
 
Zulke dingen ophalen. En indien ze zeurderig er over doen, beetje aan 't lijntje houden om ze te stangen, altijd leuk.
 
En als je zeker bent dat de synthaanbieder een bedrieger is, altijd vragen of dit de versie met de dubbele Webers is. Altijd.
 
Ik dacht ook dat je ze alleen op een oude auto vond, maar een heel betrouwbare Griekse aanbieder van een Hammond B3 bevestigde toch dat zijn exemplaar de gewilde versie met dubbele Webers was. Bovendien kon de beste man het ding in 1 dag tijd naar België verschepen. Dus. De wonderen danwel bedriegers zijn de wereld nog niet uit.
 
Back
Top