Nieuwe Moog Model 15 gespot

Foto
 

Attachments

  • EFC11EF1-531C-4210-81A1-B79C39CAD4FA.jpg
    EFC11EF1-531C-4210-81A1-B79C39CAD4FA.jpg
    30,9 KB · Bekeken: 96
Ja werkelijk prachtig... heb de euro's niet, maar als vandaag die 17.500.000,- Staatskloterij op mijn lot valt :)
 
Als die 15 namaak is ben ik Robert Moog 8)


Hoe kom je daar nou bij, die 15 die nu te koop staat is een 100% nagemaakt exemplaar,als het een origineel exemplaar was geweest stond die gewoonweg (al) niet (meer) te koop.


Deze zal nog een poos blijven staan vrees ik.


EDIT: ah,je bedoelt door Moog origineel nagemaakt waarschijnlijk,ja dat is hem wel dan :D
 
Hoe kom je daar nou bij, die 15 die nu te koop staat is een 100% nagemaakt exemplaar,als het een origineel exemplaar was geweest stond die gewoonweg (al) niet (meer) te koop.


Deze zal nog een poos blijven staan vrees ik.


EDIT: ah,je bedoelt door Moog origineel nagemaakt waarschijnlijk,ja dat is hem wel dan :D


Volgens jou stelling zou dus alleen de Moog met serienummer 1 de originele zijn en de rest is dan allemaal namaak. ;) :eureka: :biertje:
 
Nou ja
Veel zijn natuurlijk niet meer te krijgen en zijn nagemaakt of vervangen door xo gied mogelijke benaderingen
Als bij de reissued model-d, close maar anders ( ik prefereer de oudere )
 
Hoe kom je daar nou bij, die 15 die nu te koop staat is een 100% nagemaakt exemplaar,als het een origineel exemplaar was geweest stond die gewoonweg (al) niet (meer) te koop.

Deze zal nog een poos blijven staan vrees ik.

Wist je dat die "nagemaakte" al verkocht is... of zou het door de snelle verkoop misschien toch een echte zijn geweest :verkoght:

Wist je overigens dat een model D walnut ook een echte is ;)
 
Back
Top