MP Korg Mono/Poly Opgelet Scam!

Vieze lui, maar ja kunnen dit natuurlijk ongestraft doen, verder zijn ze tot niets in staat en een geweten hebben ze duidelijk niet.
 
Ik heb hem gewonnen :) Hij heeft al gemaild:


Melvin via Marktplaats <@mail.marktplaats.nl>
16:57 (6 minuten geleden)
aan mij

Beste , voor €1100 hebben wij een deal ! Hoor graag van je !
 
Is iedere keer dezelfde klojo. Tip als die iemand alleen wil reserveren als je bij voorbeeld. 100 euro stort niet doen. Ben er niet ingetrapt ;-)
 
ik heb 2 keer boel 9's geboden en 2 * marktplaats verwittigd, ad is weg ondertussen. Hij verwijderde telkens mijn bod. Antwoordde enkel met 'n ? - hij begreep vast mijn nederlands niet. Sucker
 
Stond ook een mint Juno 60 twee dagen geleden,was er bijna ingetrapt..
 
Eerst deed die het heel de tijd met 909,s. Soms had twee verschillende adv staan met een 909.

Nu vinkt die aan incl koffer. Die is niet te zien op foto en dan selecteert die porto 12 euro nog iets. Zo van verzenden is geen probleem.

Vaak een beetje uithoek van het land. Maar niet altijd !!
 
Zeg Marcuu, waarom is die 808 advertentie nep? Ik heb een reply van Frits dat hij 2500 voor de 808 wilt.
 
Eerst deed die het heel de tijd met 909,s. Soms had twee verschillende adv staan met een 909.

Nu vinkt die aan incl koffer. Die is niet te zien op foto en dan selecteert die porto 12 euro nog iets. Zo van verzenden is geen probleem.

Vaak een beetje uithoek van het land. Maar niet altijd !!


Ja idd,het is door het vragen naar welke koffer en de antwoorden daarop dat het verdacht begon te worden..
 
Toch wel een rare wereld.. 2 á 3 jaar terug had je als koper getwijfeld en misschien zelfs wel onder geboden. Maar kennelijk zijn die 808's nu nog meer in trek..
Ik ben wel benieuwd wat Uli's versie aan de prijs gaat veranderen op lange termijn. :)
 
Toch wel een rare wereld.. 2 á 3 jaar terug had je als koper getwijfeld en misschien zelfs wel onder geboden. Maar kennelijk zijn die 808's nu nog meer in trek..
Ik ben wel benieuwd wat Uli's versie aan de prijs gaat veranderen op lange termijn. :)

Dat laatste zie ik niet gebeuren. Bij die MS-20 is dat wel gebeurd. (heb geen 808 )
 
net een cr 78 gekocht voor die dezelfde weg opgaan
 
Ja de Korg MS mini was wel helemaal ruk maar heeft toch de prijs van de vintage MSen redelijk gedrukt..
Alsmede de Arp oddysey van Korg..

Een CR78 klinkt lekker maar ik mis daar toch wel de controls die een 808 heeft. Een CR8000 zit er iets dichterbij qua sound maar ook weer geen controls..
Zelf ben ik best tevreden met een Novation drumsstation.. kost rond de 100-200. Via de RS7000 kan ik de CC parameters per step veranderen.. wel omslachtig maar je komt daarmee redelijk in de buurt parameter lock lol die Elektron kastjes geven.. :)

Ik ben toch wel benieuwd wat betreft Uli 808 maar er zijn zeker al voldoende clones voor handen. zowel analoog als modeling.. Snappy doe ik het niet echt maar het zullen vast verzamelaars zijn die dit er voor over hebben.. :)
 
mijn ms20 mini is geen ruisbak hoor. Ben er best blij mee. Je moet maar (net) pech hebben denk ik
 
Back
Top