extreem goedkope eurorack modules

biedingen
 
Biedingen? Wat is dat dan? Polsen wat mensen er voor over hebben zonder verkoop verplichting?
 
Misschien toch eens de ebay regels doorlezen? Het is geen Marktplaats. Zo trek je de aandacht en de biedprijzen gaan vlak voor het einde fluks omhoog. Hou maar eens in de gaten.
 
Mensen gaan er op bieden en dan stijgt de prijs vanzelf.

Dat heet een 'veiling' :P
 
Natuurlijk snap ik het concept van een veiling, er is geen reden om neerbuigend te doen.
E-bay regels doorlezen, goede tip maar te saai om echt te doen. Thanx voor de verheldering. Ik volg deze wel tot zaterdag wanneer het afloopt.
 
Bij dit soort veilingen met heel lage bodemprijs kun je soms een mazzeltje hebben. In principe moet de verkoper leveren voor het hoogste bod. Als vrijwel niemand geïnteresseerd is kan het best een koopje worden. De verkoper zal dan soms gaan tegensputteren maar dat is zijn probleem. Probeer het eens!
 
Bij dit soort veilingen met heel lage bodemprijs kun je soms een mazzeltje hebben. In principe moet de verkoper leveren voor het hoogste bod. Als vrijwel niemand geïnteresseerd is kan het best een koopje worden. De verkoper zal dan soms gaan tegensputteren maar dat is zijn probleem. Probeer het eens!

Tja in principe; dat is helemaal niets waard op Ebay. Ik heb het zelf ook ooit ondervonden; de verkoper kan gewoon lekker zijn zin doen en het item opnieuw plaatsen.
 
Zelf heb ik al veel gekocht en een beetje verkocht op eBay, en het werkt prima hoor. Beste al wat koopjes gescoord, maar eerlijk is eerlijk, voor wat specifiekere dingen waar in nederland geen markt is, vang je vaak meer op ebay.
Ik heb bijvoorbeeld een keer een Nikon F801 spiegelreflex verkocht, terwijl daar op marktplaats al totaal geen markt meer voor was, uiteindelijk voor 200 euro verkocht aan een Duitser.
Specifiekere halfgeleiders kun je vaak ook nog wel kopen op ebay (niet laten verleiden door fakes uit china uiteraard).
 
Het blijkt idd een wassen neus, hij heeft al zn aanbiedingen verwijderd voordat ze afliepen. Nu staat er een Microbrute voor 14 euro, ok, dan weet ik dat ook weer.
 
hij heeft al zn aanbiedingen verwijderd voordat ze afliepen
Correctie, ik keek er overheen, ze zijn wel verkocht.
Best voor leuke prijzen ook, hier blijkt niks mis mee te zijn.
 
Back
Top