Tascam TM-D8000 vraagprijs €250,-

Advertentie is verwijderd.
 
Hij stond er gisteren toen ik keek nog wel. :)
Er was trouwens wel iets mis met de auxen, die werkten niet.
Maar wel een mooie, complete en impulsante tafel.. anderzijds ook wel het begin tijdperk. Geen moving faders bv.. maar ja.. wat er niet opzit kan ook niet stuk gaan :D
Bij mijn Yamaha Promix 01 bv (ooit in 95 gekocht) zijn er al aardig wat fadertjes die ik afentoe een zetje moet geven bij het switchen tussen auxen en volume..

Ik kwam em trouwens aleens eerder tegen voor 500.. 250 is wel echt een koopje idd. maar bij wat er over is van de link staat.. of stond gratis.. dan kan het hard gaan :D
 
Voor de geinteresseerden: de advertentie is verwijderd maar afbeeldingen blijven nog een tijdje staan.

$_57.JPG
 
Die digi mixers zijn in de regel niet zo duur tov hun giga afmetingen.

en het gewicht speelt ook mee..(40 kg)
De grap is juist dat oudere analoge mixers wel de interesse behouden.. misschien ook omdat deze DM8000 echt het begin tijdperk van de digi mixers is?
Een Sony DMX R100 voor een leuk prijsje, zie ik dan wel weer zitten.. :)
 
en het gewicht speelt ook mee..(40 kg)
De grap is juist dat oudere analoge mixers wel de interesse behouden.. misschien ook omdat deze DM8000 echt het begin tijdperk van de digi mixers is?
Een Sony DMX R100 voor een leuk prijsje, zie ik dan wel weer zitten.. :)

Ik zou toch oppassen met oudere digitale mixers. Die Tascam was qua formaat wel indrukwekkend enzo , qua sound en functionaliteit niet echt. Sony dmx r100 daarentegen was de rechtstreeks afstammeling van de Sony oxford R3 console :{ :{ . Dat blijven toch indrukwekkende mengtafels ... Zolang je nog aan reserve onderdelen geraakt (wat voor de DMX R100 denk ik niet echt een probleem is) is dat het proberen waard .
 
Best wel apart dat die advertentie zo snel verwijderd was dan. En inderdaad ook wel apart, dat er 'gratis' staat bij 'verwijderde advertentie.'

Had er zelf geen interesse in noch te weinig sjoege van. Maar dacht inderdaad aan o.a. die grote bak van Sony waarvan ik weet dat sommigen die nog steeds gebruiken.
 
Back
Top