Elka Synthex

Er komt electronisch een 1/1 clone uit dit jaar nog normaal.
 
Veel te duur! Zelfs toen hij nog de helft kostte - bij een muziekzaak in het midden des lands - heb ik hem niet genomen. Het geluid zonder chorus viel me zwaar tegen en een chorus op elke klank werkt niet en is saai bovendien. Wel een mooi ontwerp. Dat kun je aan de Itakkers overlaten.
 
Het geluid zonder chorus viel me zwaar tegen en een chorus op elke klank werkt niet en is saai bovendien.

Ja,zo is dat,hij klinkt erg goed maar heel beperkt omwille van dat,het is echt voor 1 type van sounds en dan klaar.

Ik kijk uit naar de replica...
 
Scherpe prijs nog voor een fantastische synthesizer
 
Als verkoper zou ik contact opnemen met het management van een zekere Franse muzikant die toevallig gek is op dit apparaat. Die heeft ook genoeg euries om er een leuk bedrag voor te betalen. Iedereen blij.
 
Wel jammer van de krassen aan de rechter zijde op het front,ziet er verder mooi uit.

Als ik een Synthex te koop zie denk ik steeds aan die multilayer pcb's die erin zitten waar het in sommige gevallen onmogelijk is een herstelling uit te voeren (zoals ik voor had op 1 van men exemplaren).
Hij staat nu bij tweede eigenaar na mij ,nog steeds een kennis en het ding heeft nog steeds hetzelfde probleem.
 
Back
Top