neon pink & neon groene SH101

dannykorrson

gebruik standaard
Lid sinds
27 juni 2017
Berichten
447
Locatie
in de alpen
op ebay staan 2 custom 101's met een mooi jasje ;)

eentje groen, de andere roze

mooie bakken idd, maar - zoals zo vaak bij custom synths - willen ze wel weer de hoofdprijs
 
:dubbel: $2830,-
 
jezus zeg, mooie fotos!

ligt er gewoon ff een jupiter 8 in de shop, hoeveel zouden ze ervoor vragen :bekdicht:
 
Wel sneu. Iemand heeft twee afgeragde bakken gevonden die er niet meer uitzagen, spuitbus erover en 2800 vragen.....
Let ook even op hoe verkoper "mint" uitlegt. Zover ik weet is mint ongebruikt in staat 10, hooguit dat plastic zak originele verpakking ontbreekt.
 
Met een nieuwe laklaag is het al snel ''mint'' haha. Maar ff serieus, je zet 1 zo'n ding in je studio, spotje erop of blacklight erboven en je hele kiet is verlicht!
 
Wel sneu. Iemand heeft twee afgeragde bakken gevonden die er niet meer uitzagen, spuitbus erover en 2800 vragen.....
Let ook even op hoe verkoper "mint" uitlegt. Zover ik weet is mint ongebruikt in staat 10, hooguit dat plastic zak originele verpakking ontbreekt.

mintgroen!
 
Tsjonge, ik was al blij dat ik een bescheiden winst maakte op mijn gemodificeerde grijze SH-101 met grip! Ik heb niks tegen handelsgeest maar wel wat voor realiteitszin en hoop dat de alternatieven, zoals de Intellijel Atlantis en de MS-101 Behringer ervoor zorgen dat dit soort sneuneuzen redelijke prijzen voor hun kleurrijke spulletjes krijgen.
 
Back
Top