Prophet 10.

Kachel valt nog mee denk ik,wel een rugbreker en zorgenkind :)

in ieder geval niet in goede conditie, in principe werkt die wel, maar er moet een en ander aan gebeuren volgens de omschrijving.

JurgeN
 
Dijk van een geluid maar bodemloze geldput. Ik kon er jaren geleden een kopen maar de winkeleigenaar waarschuwde me eerlijk dat ik er elk jaar mee terug zou komen voor reparatie. Met twee Prophets 6 heb je minder zorgen.
 
Dijk van een geluid maar bodemloze geldput. Ik kon er jaren geleden een kopen maar de winkeleigenaar waarschuwde me eerlijk dat ik er elk jaar mee terug zou komen voor reparatie. Met twee Prophets 6 heb je minder zorgen.


Bij music-house?
 
Kachel valt nog mee denk ik,wel een rugbreker en zorgenkind :)

Ik heb begrepen dat interne hitte veel problemen veroorzaakt, echter dat is horen zeggen geen directe ervaring.
 
Dat was rev.1 heb ik begrepen van een huidige eigenaar van een Prophet 10, rev.2 is beter.
 
Ik heb begrepen dat interne hitte veel problemen veroorzaakt, echter dat is horen zeggen geen directe ervaring.

Ik zou zeggen: hij wordt te warm nu maar toen niet:

De CEM chips worden op zich zelf al vrij warm en dat is ook de bedoeling (osc chips bvb),en in een P10 zal het zeker niet warmer worden als in een volgepropte OBMX geladen met 12voices..

Warmte is niet altijd de bron van het probleem,grote oude pcb boards wel,die krimpen en zetten meer uit als kleinere boards wat niet interesant is voor al die jaren oude soldeerpunten.

Dus het zal afhangen van hoeveel uren een P10 aangestaan heeft wat direkt invloed zal hebben op de betrouwbaarheid van een exemplaar dat men nu koopt.
 
Back
Top