Roland Micro composer MC202

Wat daar mee bedoeld word ? defect. Die Belgen weten er soms mooie draai aan te geven. Prima volk
 
Wat daar mee bedoeld word ? defect. Die Belgen weten er soms mooie draai aan te geven. Prima volk

Waar slaagt dat nu op?

Die verkoper bedoelt waarschijnlijk dat het toestel niet aan stond toen hij de foto trok, vandaar dat je ook niets op de display ziet staan. En dat je juist niet zou denken dat het toestel stuk is.
 
Waar slaagt dat nu op?

Die verkoper bedoelt waarschijnlijk dat het toestel niet aan stond toen hij de foto trok, vandaar dat je ook niets op de display ziet staan. En dat je juist niet zou denken dat het toestel stuk is.

Aha op die manier. Het is een soort dialect. Ik vind het mooi. Taal is een kustvorm, Voel je niet aangevallen. Gewoon relax
 
Waar slaagt dat nu op?

Die verkoper bedoelt waarschijnlijk dat het toestel niet aan stond toen hij de foto trok, vandaar dat je ook niets op de display ziet staan. En dat je juist niet zou denken dat het toestel stuk is.

Foto trok. Dat is wel duidelijk, Ik vind het luist leuk. Je moet soms ff na denken. Soms kun je er een geen koek van maken. Ik ben een Belg en als ik heb hem Belg noem word die boos. Verdeeld land. Wees blij jullie speken Nederlands :) Kun je lezen op synthforum
 
Aha op die manier. Het is een soort dialect. Ik vind het mooi. Taal is een kustvorm, Voel je niet aangevallen. Gewoon relax

Persoonlijk voel ik me niet aangevallen.

Foto trok. Dat is wel duidelijk, Ik vind het luist leuk. Je moet soms ff na denken. Soms kun je er een geen koek van maken. Ik ben een Belg en als ik heb hem Belg noem word die boos. Verdeeld land. Wees blij jullie speken Nederlands :) Kun je lezen op synthforum
Ik ben wel blij ja dat ik Nederlands spreek,
Heb hem Belg noemen, Nederlands speken?:D Welk Nederlands is dat?
Ik kan er effe ook geen koek van maken.;)
 
Ik ben het eens met marcuu

Wat die kerel wil zeggen is dat het toestel gewerkt heeft en dus nu geen enkele garantie meer geeft of het nog werkt of als iets niet goed nog zou werken vastgesteld door de koper na verkoop.

maw,er is kans dat er iets niet goed werkt maar er is geen zekerheid,je weet het niet dus.

Is het zelfde als iets mint condition op ebay wordt aangeboden waarbij vermeld staat,'ongetest,geen terugname'.

Dan kan je geluk hebben of tegenslag,laatst had ik tegenslag,maar ik heb ook zo geluk gehad
 
@Rezix Het is "ken een belg'. Moest er staan. Prima gast,. ook beetje apartje. weet jij ook wel..

@egres Maar ja het is Roland dat doet het meestal nog wel. Beetje apart haal ff setje batterijen en aanvuren dat ding. Universele psu.

Als je zo iets zoekt en het is in de buurt. Bied van af prijs is scherp of die er voor weg gaat. denk het niet. Soms interpreten mensen iets verkeerd. Kun je mazzel hebben 8)
 
Ik ben het eens met marcuu

Wat die kerel wil zeggen is dat het toestel gewerkt heeft en dus nu geen enkele garantie meer geeft of het nog werkt of als iets niet goed nog zou werken vastgesteld door de koper na verkoop.

maw,er is kans dat er iets niet goed werkt maar er is geen zekerheid,je weet het niet dus.

Is het zelfde als iets mint condition op ebay wordt aangeboden waarbij vermeld staat,'ongetest,geen terugname'.

Dan kan je geluk hebben of tegenslag,laatst had ik tegenslag,maar ik heb ook zo geluk gehad

Dat is evenzeer een speculatie, maar goed...

Het is in elk geval een deftige verkoper, hij heeft niet voor niets 39 positieve waarderingen.
Wat betreft de mc202, ik heb het hem net gevraagd of hij nog werkt, ik wacht op antwoord.
 
Als hij al wat bedoelt, bedoelt ie dat de laatste keer het toestel aangesloten was en dus een voeding kreeg, werkte. En dat ie lekker nie te testen is wegens geen voeding.
Ik krijg er honger van.
 
Als hij al wat bedoelt, bedoelt ie dat de laatste keer het toestel aangesloten was en dus een voeding kreeg, werkte. En dat ie lekker nie te testen is wegens geen voeding.
Ik krijg er honger van.

Hou je hand op.. krijg je van mij en handje virtuele Engelse drop. MC202 nooit gehad. Wel TB;)

Voor sync heeft zn ding modificatie nodig
 
Rectificeren.. voor cv/ gate heeft zn ding modificatie nodig ;-). Blijft leuk een soort 101 zonder klavier. 101 is best groot ding. Ook leuk
 
Er is dus niks mis met het toestel, werkt perfect.
Het is dus zoals ik eerder zei/dacht.=> ("Die verkoper bedoelt waarschijnlijk dat het toestel niet aan stond toen hij de foto trok")
 
Gaan jullie die mooie 202 nu nog kopen, of zijn jullie alweer op zoek naar de volgende advertentie om op z'n Belgisch over te ouwehoeren? ;)
 
Gaan jullie die mooie 202 nu nog kopen, of zijn jullie alweer op zoek naar de volgende advertentie om op z'n Belgisch over te ouwehoeren? ;)

het zijn twee verschillende foto's van twee verschillende toestellen,ik zie niets 'mooi'
 
Dit is toch gewoon de elektronicavariant van "ran when parked" voor auto's? De auto reed nog toen hij de laatste keer geparkeerd is (duh), een elektronisch apparaat deed het nog toen het de laatste keer uitgeschakeld geweest is. Maar sinds dat moment is het niet meer getest voor de verkoop. Op eigen risico dus.
 
Back
Top