roland system 8 850 euro

het zit allemaal net iets te veel onder de gangbare prijzen voor wat betreft zijn verhaal (een synth van 1 maand oud E 500,- onder de nieuwprijs verkopen?) en in ieder geval een paar van de gebruikte afbeeldingen zijn niet van hem:

- MiniMoog

- SH 2000 (boven op een Korg PE-2000 - op ' zijn' foto zie je links dat deze een engelse stekker heeft)

- Subsequent

Lijkt mij duidelijk verhaal van oplichter (heb een melding gemaakt).

JurgeN
 
Laatst gewijzigd:

Attachments

  • Schermafdruk van 2018-01-30 17:50:37.jpg
    Schermafdruk van 2018-01-30 17:50:37.jpg
    54,1 KB · Bekeken: 104
Normaliter gaat iemand die ik ken, op een van de affiches die hij aanbiedt bieden, ik laat iets weten als blijkt dat die kerel (en de synths...) echt bestaat.
 
nee joh, gewoon lekker op een internet forum erover blijven roddelen en dan straks balen als iemand met de prijs ervandoor loopt ;)
 
Ik ken niks van Panamarenko maar in ieder geval kan ik garanderen dat de originele van die 'Portable air transport affiche' hangt op het kabinet van de Minister President te 1000 Brussel.

(Dus zijn exemplaar is een litho of repro)

en de meeste foto's zijn gejat van het internet,die Moog subsequent als je goed kijkt staat op een electronica werkbank,geheel links zie je een klein stukje van een Fluke multimeter en rechts rood doosje met schroevendraaiers
 
en de meeste foto's zijn gejat van het internet,die Moog subsequent als je goed kijkt staat op een electronica werkbank,geheel links zie je een klein stukje van een Fluke multimeter en rechts rood doosje met schroevendraaiers

Zie mijn links iets eerder in deze thread, in ieder geval 3 van de foto's zijn niet van hem.

JurgeN
 
ok dan is dus de oplossing: pak je telefoon, bel em op en vraag om echte fotos op te sturen! ;)
 
Back
Top