1:1 Diy Wasp clone

niemand meer indewasp ,.. o logie fixeerd;]]
:P
 
Weer een stapje verder met de mijne. De behuizing is bijna klaar! Het idee was om een soort koffer-model Wasp special te maken. Mijn partner is bezig met een cursus houtbewerking en samen hebben we dit bedacht en zij uitgevoerd:







Aan het latje wat er door steekt komt nog een lederen draagriem. De ruimte aan de bovenkant is nog gereserveerd voor de speaker, MIDI en hopelijk ook de sequencer die nog aangekondigd is...
 
Iemand interesse om de mijne te bouwen? Heb 85% vd componentjes en de rest.
Bouwen komt er niet van vrees ik. Winter is voorbij waar ik dat in ging doen. Stuur maar pb met je prijs voor de bouw.
 
Vind hem echt wel mooi. Als ik zou mogen kiezen dan zou een 19 inch doen en dan het toetsenbord met lossen kabel. Trouwens als jouw was zou ff paar rvs schroefjes halen.
 
Vind hem echt wel mooi. Als ik zou mogen kiezen dan zou een 19 inch doen en dan het toetsenbord met lossen kabel. Trouwens als jouw was zou ff paar rvs schroefjes halen.
Thanks! Ja, die schroefjes worden nog vervangen door zwarte exemplaren zodat ze wat minder opvallen.
Deze naar 19" rack ombouwen zou een lastige klus zijn, denk ik. Het keyboard is onderdeel van de BCB, dus dan zou je dat er af moeten zagen. Op Muffwiggler was ook al eens gevraagd naar een rackversie, maar vooralsnog zit daar niet echt beweging in.
 
Ok, schroefjes had je zelf ook al gezien. Jammer dat die niet in een rack gedaan kan worden. Volgens mij zijn die printen niet meer te verkrijgen.
 
Back
Top