Staffhorst veiling

Sjeesus wat een stapel bagger bij elkaar man. Ik zit echt goed te zoeken, maar er zit werkelijk totaal niks fatsoenlijks bij.
 
Je kunt op die veilingsite niet eens fatsoenlijk zoeken... Wat een ellende. Moet je al die honderden items langs??
 
2 keer een bod uitgebracht maar 3 keer overboden , met al die BTW + opleggeld. zijn de prijzen zo hoog dat je beter nieuw spul kunt kopen :)
 
Sjeesus wat een stapel bagger bij elkaar man. Ik zit echt goed te zoeken, maar er zit werkelijk totaal niks fatsoenlijks bij.

Ooit was Staffhorst een mooie zaak met veel spul :)
Maar de laatste jaren verkochten ze idd heel veel troep.
 
Toch begint er altijd wel iets in me te kriebelen hoor als dit soort dingen langskomen op veiling sites.. Maar idd btw plus veiling kosten :doei:
 
Nou, ik ben er niet rouwig om hoor. Altijd een zaak geweest van arrogante zeikverkopers. Zelf het aanschaffen van wat plectrums was een beproeving, Feedback is erg heilig bij.
 
Toen Tonica in Emmen failliet ging, ben ik bij de veiling geweest. Maar ik was toen nog een jong broekje zonder geld. Er gingen de mooiste instrumenten voorbij, voor prijzen die tweedehands nog duurder waren. Ik herinner me nog een nieuwe Yamaha DSR-2000 die voor 1200 gulden van de hand ging. Later moest ik 1295 gulden betalen voor een tweedehands exemplaar. Een Casio VZ-1 haalde de minimumprijs niet; die ging voor een prikkie weg. En wat was ik jaloers op een klasgenoot, wiens vader het Yamaha HS-8 orgel had weten te scoren voor nog niet de helft van de nieuwprijs.
Maar tijden, budgetten en wensen veranderen. Het enige interessante van de Staffhorst-veiling vind ik de palmboom met kerstverlichting.
 
Back
Top