0X-303 Midi-Analog Bassline

denk dat ie door t delay'tje over de demo t geluid dikker is dan zonder... wil wel es een kale demo horen... vooral van t laag en t hoge resonerendbijtende :)

enne wat mag het kosten?
 
Wow die klinkt wel nice zeg.........maar idd net wat SMS zegt ben benieuwd naar een pure demo van dat ding.

ACIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID*D
 
ik moet zeggen dat ik het niet zo heel slecht vind klinken. maar zoals ze op dat forum gelijk zeggen "sounds better then a x0xb0x" vind ik ook erg ver gaan aan de hand van een redelijk crappy demo. wat ik niet zo goed snap is dat je een clone van de 303 maakt en dan een demo op een site zet met flinke delay. ik heb het idee dat het em net niet is. ben ook erg benieuwd naar de droge demo.
 
ik moet zeggen dat ik het niet zo heel slecht vind klinken. maar zoals ze op dat forum gelijk zeggen "sounds better then a x0xb0x" vind ik ook erg ver gaan aan de hand van een redelijk crappy demo. wat ik niet zo goed snap is dat je een clone van de 303 maakt en dan een demo op een site zet met flinke delay. ik heb het idee dat het em net niet is. ben ook erg benieuwd naar de droge demo.

gam eens checken :o:
maaruh penik attack
dus je hebt ; Roland: 2x TB303 ,1x MINT TB303 in box - 3x TR606, 1x MINT TR606 in box - TR707 - TR808 - 2x MSQ100 - MC303 - SP808 - SBX80 - Korg: MS2000r - 2x EA1 - E-MU: XL7 - Overig: 2x x0xb0x

3x een tr606
2x tb
2x xox

beetje overkil
*D:Dwel ok ...maartog
 
toch wel mooi bakkie ...koffie zo in dat doosje

die tbs van rombraz [xcuse das pas geen mooie case


txt uit my space link
Dear god...
you just threw up more pictures of it.

*goes insane and starts to smash stuff*


Lets just go over a bit of the insanity over the years....
Hardware:
1. Syntechno TeeBee (Mark I, Mark II, and Mark III...that's right, three different models were made)
2. MAM MB 33 (and MKII)
3. MAM Freebase
4. Spacebass (makes 3.3 and 4.4)
5. Deebbass 9
6. Will Systems Mab 303
7. TBS-303
8. Acidlab Bassline
8. Future-Retro Revolution
10. x0xbox
11. Doepfer MS-404
12. Oakley TM3030
13. Analogue Solutions TBX-303
14. Acid Code ML-303
15. Roland MC-09 (granted only in respects to the things "Vintage" mode)

Software:
1. Propellerheads Rebirth (arguably the first widely succesfull software VA synth)
2. Spectralhead Silverbox
3. Native Instruments Reaktor (more 303 clones have been made for Reaktor alone than I can count)
4. Muon Tau
5. Audio Realism Bassline
6. D16 Phoscyon
7. Roland Varios 303 (yeah, even Roland jumped on the bandwagon of emulating their own synth)

I've tapped my best memory efforts on software. There's a ton more out there. And again, I'm speaking of things all with the primary objective of 303 emulation.

It's getting pretty damn ridiculous.
I could understand if folks were taking the 303 as an initial concept and then building significantly on the idea in order to make something that was more than a 303....but the whole emulate the living hell out of what truly was a rather unimpressive synth (that could make ONE hell of a cool sound) truly makes no sense to me.
This crap has been going on since the 90s...
they need to give up this dedicated 303 emulation crap already.

deze de ; Acid Code ML-303
hebben ook een my space ergens [checken ]
dat was ook een vd erg ok clones

ouder dan de xox/ acidlab
die in imo erg tranzy klinken *Dsoms gewild / soms not!:luv:
 

Attachments

  • BIG_0004845941.jpg
    BIG_0004845941.jpg
    9,3 KB · Bekeken: 39
  • BIG_0004845940.jpg
    BIG_0004845940.jpg
    16,6 KB · Bekeken: 43
leuke 303 site
acid voice http://www.acidvoice.com/ml303.htm

vette demo,s http://www.acidvoice.com/ml303.htm
ml303-versus -tb :bekdicht:
denk dat de ml serie gestopt is ent was zelf bouw
niet voor iedereen , heeft wel ook erg weg van xox box

oooooh edit ; ook nog best belangrijk / leuk onderdeel de distortion acid test
checkuhhh
http://www.acidvoice.com/distortion_pedal_test.htm

sooo my choice ; Visual Sound Jekyll & Hyde Ultimate Overdrive Pedal *D
tip doe eens 2x een demo aan .... bv de proco rat erby ,.....killer ! :bekdicht::D
 

Attachments

  • ml303.jpg
    ml303.jpg
    162,7 KB · Bekeken: 47
gam eens checken :o:
maaruh penik attack
dus je hebt ; Roland: 2x TB303 ,1x MINT TB303 in box - 3x TR606, 1x MINT TR606 in box - TR707 - TR808 - 2x MSQ100 - MC303 - SP808 - SBX80 - Korg: MS2000r - 2x EA1 - E-MU: XL7 - Overig: 2x x0xb0x

3x een tr606
2x tb
2x xox

beetje overkil
*D:Dwel ok ...maartog

ja heb ik allemaal. staat netjes in de vitrine, kan ik er mooi naar kijken want wat moet je er voor de rest mee ;)
 
Gelukkig staat het dus geen stof te happen......

allicht niet, die klimaatkast houd alles netjes op temperatuur en zorgt ook voor de nodige afzuiging.

die site die rond gaf had ik ook als eens gezien. dat is wel een goeie voor vergelijk van clones en emulators. die hebben ook allemaal dezelfde sequense en zijn droog:
http://www.acidvoice.com/index.htm
 
allicht niet, die klimaatkast houd alles netjes op temperatuur en zorgt ook voor de nodige afzuiging.

die site die rond gaf had ik ook als eens gezien. dat is wel een goeie voor vergelijk van clones en emulators. die hebben ook allemaal dezelfde sequense en zijn droog:
http://www.acidvoice.com/index.htm

zorgt ook voor de nodige afzuiging.

zie je nou ,...dat die ouwe zooi zuigt
kmoet eerlijk zeggen dat mn ..tb/ acidlab al daaaaaagen niet meer zijn aangeweest en k heerlijk met nieuwe software/fx aant knoeien ben :gaap:
 
Back
Top