Drivers 1212m

ArmyBoy

Ingeburgerd
Lid sinds
4 juni 2005
Berichten
60
Locatie
Geldrop
Zoals sommige al <hier> gelezen hebben..

Ik heb niet de nieuwste drivers die nodig zijn voor het installeren van de E-MU 1212m Interface. De drivers op de website zijn verouderd en werken dus niet.
Deze krijg ik wel opgestuurd, en dat duurt zo'n 3 weken.


Deze tijd kan ik echt niet wachten. dus doe ik een oproep of iemand de drivers heeft van nĂ¡ 24-5-2005. Eventueel zelfs tegen betaling!
De datum kun je hier bekijken: CD:\Audio\Drivers\wdm\ wdma_emu.inf (rechtermuisknop -> eigenschappen)

Als dit het geval is heb ik alleen de directory audio nodig. Met winrar is deze file dan 25MB.

Mail me a.u.b. als je deze hebt. Je krijgt dan mijn mailadres waar je het bestand heen kunt sturen.

mvg,
Patrick
 
Je kunt trouwens ook controleren in de apperaatbeheer of de driver versie hoger is als 1.82

Ik hoop echt dat iemand dit voor mij wil doen.

Gr,
Patrick
 
Ik snap het niet helemaal geloof ik.
Je wilt een driver van na 24-5-2005. Dat is dan v1.82, want die is van 15-11-2005.
Maar in je tweede post zeg je nieuwer dan v1.82. Dus dan bedoel je nieuwer dan 15-11-2005, en niet 24-5?
 
Origineel geplaatst door etaoin
Ik snap het niet helemaal geloof ik.
Je wilt een driver van na 24-5-2005. Dat is dan v1.82, want die is van 15-11-2005.
Maar in je tweede post zeg je nieuwer dan v1.82. Dus dan bedoel je nieuwer dan 15-11-2005, en niet 24-5?
De main driver, standaard inf bestandje uit versie 1.82 is van 24-5-05. Alles daarboven is automatisch 1.83... denk ik.

Het gaat er iig om dat ik die versie 1.83 drivers te pakken krijg. E-MU zou gaan proberen om deze on-line te zetten. Zeiden ze anderhalf uur geleden. Maar in deze tijd kan ik ongeveer een hele film uploaden. Dus ik verwacht niet dat ze echt hun best gedaan hebben om 25 mb online te zetten. Ik verwacht ook niet dat ik die drivers vandaag nog krijg van de site, of van iemand van hier. Dan haal ik ze zelf wel op bij feedback.
 
Ben je niet een beetje ongeduldig? Wees blij dat ze uberhaupt v1.83 versneld online zetten . . .
 
Origineel geplaatst door etaoin
Ben je niet een beetje ongeduldig? Wees blij dat ze uberhaupt v1.83 versneld online zetten . . .
Je hebt gelijk! Ik ben idd erg ongeduldig. Ik ben net een klein kind dat niet kan wachten op zijn cadeautjes van sinterklaas. :D

Ik heb vrijdag Cubase Studio 4 gekocht, en was eigenlijk van plan ermee te spelen van het weekend. Ik ben bijna heel het weekend bezig geweest om het probleem op te lossen. En heb uiteindelijk niet kunnen spelen door die kaart.
Nu de oplossing in zicht is kan ik erg ongeduldig en zelfs onredelijk worden. Slechte eigenschap, eigenlijk.
Maar goed, die ene dag/nacht kan ik ook nog wel wachten :z

Gr,
Patrick
 
Maar ik vind het niet erg dat je er achteraan zit hoor, want ik ben ook wel geinteresseerd in nieuwere drivers :D
 
Origineel geplaatst door etaoin
Maar ik vind het niet erg dat je er achteraan zit hoor, want ik ben ook wel geinteresseerd in nieuwere drivers :D
Als oudere drivers niet werken op nieuwere kaarten kan het ook zijn dat nieuwere drivers niet bij oude kaarten werken. Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik heb er ook nog nooit van gehoord dat ze nieuwere kaarten incompatible maken met oude drivers.
Mja, we zien wel.

Mocht ik iets horen van E-MU laat ik het iedereen weten!

Gr,
Patrick
 
Back
Top