[manual] roland mc 307

FF voor je gezocht, maar is inderdaad niet al te makkelijk te vinden....

Ik vind dat persoonlijk erg slecht dat oude gear zo slecht ondersteund wordt door de producenten. Het is al erg genoeg dat ze slechte onderdelen gebruiken die er na een aantal jaar gewoon mee kappen (Juno 106), maar dit is ook heel slecht.

Ik heb wel een turbo start guide gevonden, maar die had je zelf ook al waarscijnlijk...
Een optie is nog jezelf aanmelden bij de yahoo group voor de mc-307. Daar hebben ze hoogstwaarschijnlijk wel een manual.

Mod en/of admins: Wat is de maximale grootte van de bijlages in de download sectie voor manuals op ons fantastische forum? Ik heb redelijk wat pdf manuals van allerlei kastjes en die wil ik best eens uploaden zodat iedereen ze hier ook kan gebruiken. Echter zijn de manuals meestal wel redelijk groot (3-5 mb). PAst dat??
 
Origineel geplaatst door dsil
Ik vind dat persoonlijk erg slecht dat oude gear zo slecht ondersteund wordt door de producenten.
RolandUS is nu begonnen met allerlei handleidingen op hun site te plaatsen, er staan er nu al een fix aantal in catagorien onderverdeeld...
er volgen er meer zoals ze zelf zeggen dus waarschijnlijk zal 1 dezer dagen de 307 user manual ook wel voorbij komen...

[check]
 
Back
Top