Microwave 1

marcrum2004

Ingeburgerd
Lid sinds
19 Maart 2004
Berichten
62
Locatie
Rotterdam
Hallo allemaal,

Ben sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een Waldorf Microwave 1 maar heb geen manual.
Waldorf site al geprobeerd maar geen manual van de Microwave 1, wel de 2.
Is er iemand die me kan helpen aan de manual ?
Zou erg fijn zijn want ik wil toch graag weten hoe alle functies in elkaar steken.
Daarnaast ben ik ook nog steeds op zoek naar een manual voor de KORG M3R.....veel dubbelfuncties, zonder manual ook een beetje abacadabra.

Marcrum2004
 
PDF

PDF

Stuur me even een PB met je e-mailadres, dan kan ik je de PDF sturen. Heb je ook de programmer manual nodig?
 
Sorry de microwave manuals staan er niet bij,wel veel geluiden,info en andere waldorf info en manuals..
Ik dacht dat ik ze hier gedownload heb.Dit is een mirror van de waldorf site,die niet meer werkt...:okdan: :okdan:
 
Toen ik ze gebeld had stuurden ze me er een kostenloos toe. Alleen toen bestond Waldorf nog.

Gewoon even proberen bij de partij die de support over had genomen.
 
Programming manual Microwave 1

Programming manual Microwave 1

Hallo allemaal,

Dankzij synthforum lid inmiddels Performance manual voor de Microwave 1 ontvangen in PDF Formaat.
Is er iemand in het bezit van de Programming manual in PDF Formaat ?

Marcrum2004
 
Ja... ik :) PB je mailadres en ik kan hem vanavond toemailen. Is wel 5 Mb...
 
Re: Programming manual Microwave 1

Re: Programming manual Microwave 1

Origineel geplaatst door marcrum2004
Hallo allemaal,

Dankzij synthforum lid inmiddels Performance manual voor de Microwave 1 ontvangen in PDF Formaat.
Is er iemand in het bezit van de Programming manual in PDF Formaat ?

Marcrum2004

Bericht door een moderator:
Je hoeft niet voor iedere reactie een nieuwe thread aan te maken. je nieuwe thread is aan de oude toegevoegd.
 
Back
Top