Yamaha reparatie

siebje

Nieuwkomer
Lid sinds
30 oktober 2004
Berichten
8
Ik ben dringend op zoek naar een winkel/particulier in de buurt van den haag om mijn Yamaha S80 te laten repareren. Mn zwager heeft m op de grond laten vallen ;{ en nu zijn er een aantal toetsen fysiek gebroken. Kan iemand hulp bieden?
 
electrocare (serviceconnection)

electrocare (serviceconnection)

Misschien dat serviceconnection (voormalig electrocare) in Hilversum je kan helpen. Hele toffe lui, ze hebben me al een paar keer vlot geholpen. Geef ze maar eens een belletje of stuur een mail:

service@connectionbult.com
035-624 3080

Patrick.
 
Misschien wel ver, maar de moeite waard als je je synth met volle waarborg en professioneel wil hersteld zien.

Ik heb daar al enkele (yamaha) synths binnengebracht, en werd altijd snel en goed geholpen. Zij geven meestal een bepaalde datum aan, en mailen je regelmatig.

Laat altijd eerst een prijsbestek opmaken (schriftelijk), om verrassingen te voorkomen. Want als die synth zo hard op de grond is gevallen, zal er misschien toch wat meer stuk zijn dan alleen de keys.




Ef
 
Origineel geplaatst door fuse
De officiele Yamaha reperateur zit in Maaszicht (noord limburg)
http://www.music-service.nl

op die site staat dat ze 35 euro voorrijkosten berekenen.. Betekent dat dat ze m aan huis kunnen komen fixen of ophalen ofzo? en dan staat er ook nog dat ze 5 euro rekenen voor ophalen & retourneren :confused:
enlighten me! :)
 
Doe es bellen dan. :)
 
och ja ik dacht: er zijn mensen met ervaring hiero dus dan hoef ik niet te bellen... ik HAAT telefoneren
 
ooops, daar kanik niet op antwoorden. Want toen ik in Maastricht woonde ( nu in mechelen), ben ik er steeds zelf naar toe gegaan, zonder afspraak of zo. Heel vriendelijke mensen.

Afhalen en retourneren ad sitio ( bij jou thuis): dat zou best mogelijk zijn: het beste is dat je hen even mailt: je krijgt heel snel antwoord.



Contact

Adres
Straat : Maaszicht 16
Postcode : 6099 BT
Plaats : Beegden
Telefoon : +31 (0)475-572033
Fax : +31 (0)475-578281
E-Mail : info@music-service.nl

Op werkdagen van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 09:00 en 12:00 uur voor bestellingen, reparatie, vragen en overige informatie. Na 12:00 uitsluitend bereikbaar via fax of E-mail.


Ef
 
De officiele Yamaha reperateur zit in Maaszicht (noord limburg)
http://www.music-service.nl

Goedemorgen meneer van Bikkelenstein,

Wij leveren helaas geen accesoires voor de Yamaha SHS-10.
U kunt daarvoor het beste terecht bij een dealer bij u in de buurt.

Volgens mij is een strap van een keytar een essentieel onderdeel om het te verheffen van een gewoon keyboard tot een keytar, en dus geen aczesware (moelek woord). Oftewel hij is gewoon stuk. Maken jullie stukke Yamaha muziekinstrumenten heel? Dammit!
 
Back
Top