travel bag (of zoiets)

steven1

Stamgast
Lid sinds
29 januari 2013
Berichten
421
Locatie
Amsterdam
Hoi allemaal,

ik heb een vraag: binnenkort moet ik een live set doen in Berlijn en ik moet dus wat apparatuur mee slepen.
Voor een aantal spullen heb ik al een goede tas, alleen vroeg ik me af of ik losse synths en samplers samen in één keyboard tas kan gooien zonder dat deze in Berlijn volledig in puin liggen ;)
Ga met eigen vervoer dus het hoeft niet 'vliegtuig proof', maar vooral handzaam.
Wil nu een MPC 1000, mackie 1204 VLZ en een nord rack 2x meenemen (+ wat effecten kabels etc.). Iemand enig idee hoe ik dit het beste en vooral handzaam mee kan nemen?
Zit hier al weken over te dubben, maar kom er maar niet uit.
Tips zijn meer dan welkom! :)
 
Zo te zien zijn het geen grote apparaten. Eigen vervoer voor mij betekent: auto.

Heb je al gekeken bij Action? Daar kan je voor weinig een soort van opberg boxen kopen in verschillende formaten. Ik zou absoluut ieder apparaat in z'n eigen box vervoeren...mits...het bijvoorbeeld in een goeie stevige verhuisdoos past met een dikke deken er tussen in.

Robin.
 
Zo te zien zijn het geen grote apparaten. Eigen vervoer voor mij betekent: auto.

Heb je al gekeken bij Action? Daar kan je voor weinig een soort van opberg boxen kopen in verschillende formaten. Ik zou absoluut ieder apparaat in z'n eigen box vervoeren...mits...het bijvoorbeeld in een goeie stevige verhuisdoos past met een dikke deken er tussen in.

Robin.

Thanks! Eigen vervoer is een beetje onduidelijk :), maar ga met een groep mensen in een bus.
Alles los lijkt me wat onhandig aangezien ik ook alles zelf overal heen ga sjouwen. Dus ik ben op zoek naar een allround oplossing.
Nogmaals dank!
 
Back
Top